ג'ני צ'רוואני חושפת: "אני כבר שלוש שנים מסורבת גט"

רגע לפני פתיחת העונה החדשה של "הישרדות", ג'ני צ'רוואני מתארחת באולפן "העולם הבוקר" ומספרת על החוויה שלה בהישרדות, ומספרת על המצב הקשה שאליו היא נקלעה

זמן צפייה: 08:47

התגעגעתם? אוטוטו העונה החדשה והמסקרנת של "הישרדות" עולה לשידור. השורדת לשעבר ג'ני צ'רוואני זוכרת היטב איך זה מרגיש להיות זרוק על האי: "הפלאשים עולים, קודם כל זה להיות זרוקה על האי על החול עם צפרדעים שקופצים לך על הפנים. לכלב שלי היו תנאים יותר טובים מאשר היו לנו על האי. את זרוקה על החול ומתמודד עם איתני הטבע והגשם".

"האי לא כזה מדהים. זה נראה כמו חלום עם כל העצים והיופי. ברגע שאתה מבין שכדי להסתתר מהגשם אתה צריך לשים על עצמך עלה בננה, שגם ככה נקרע אחרי זה".

כתבות נוספות בתרבות ובידור

ההתמודדות שלה בהישרדות השפיעה גם על החיים האישיים שלה: "כל אחד יוצא משם עם תובנות אחרות. זה גם אחד הדברים שאני תמיד אומרת לשורדים החדשים שמתקשרים אליי לבקש טיפים. אני אומרת: הכי חשוב לבדוק כמה אתה מכיר את עצמך ואיך אתה מתמודד עם מצבי קיצון".

בנוסף היא מפרטת: "אני לא עוברת חיים פשוטים, אני שורדת את החיים האלה. שם זה היה פשוט לחדד, לעשות פיין טיוניג לעצמי. הגעתי לשם בתור 'אישתו של', ולקח לי זמן להתרגל למצב ולהסתגל ולהבין שאני זו שנמצאת שם, אני זו ששורדת, וחזרתי להיות ג'ני".

מה יותר קשה הישרדות החיים האמיתיים או הישרדות על האי?

"שאלה מצויינת. עכשיו כשאני מתמודדת עם המצב שלי, אני מתמודד עם הליך לא פשוט של גירושין עדיין. כבר שלוש שנים מסורבת גט. אני פתאום רואה שחלקים שעברתי בהישרדות הם גם חלקים של החיים שלי. לא קמתי והלכתי אחרי שנתיים, קמתי והלכתי אחרי 14 שנה, והחוזק וההתמודדות ומה אני עושה אחרי ואיך הצלחתי בכלל זה משהו שאני כן רוצה להעביר לנשים אחרות ואני מקווה שזה יעזור. זה משהו שאני עובדת עליו כבר כמה חודשים עם טליה ברק שהיא סטורי טלרית מדהימה. זה מאוד מרגש, אבל אני כן רואה את ההשלכה של מה שהישרדות עשה לי לבין מה שהצלחתי אח"כ".

"אחרי שיוצאים משם, אני תמיד שאלתי, איך אנשים לא מתפלפים, כי אתה עובר מהפך נפשי כל כך כבד כי אתה לא יודע אם הבן אדם שעומד מולך בכלל אומר לך את האמת. אני חושבת שבעונה שלנו היינו פחות אסטרטגיים, היינו הרבה יותר מחוברים ברגש ובאמת".