בהשקעה של 3.5 מיליון שקלים: הצעד החדש של נועה קירל

נועה קירל לא עוצרת, ולצד קריירת המוזיקה המפוארת היא ממשיכה לתפקד בכל הכוח כאשת עסקים ומעשירה את ליין המוצרים שלה. כעת, בהשקעה של 3.5 מיליון שקלים היא עושה צעד נוסף

נועה קירל

נראה שלא משנה מה קורה בחוץ ובאיזה כותרות כאלו ואחרות מוצאת את עצמה נועה קירל מככבת, היא ממשיכה בכל הכוח למטרת העל שלה - סופרסטארית ברמה בינלאומית. אז בעוד מרחפת מעליה עננת התביעה שלה מול טיקטוק ומהזוגיות החדשה של האקס המיתולוגי יונתן מרגי והיריבה המוזיקלית אנה זק, קירל עושה עוד צעד ומרחיבה את העסקים שלה!

זמרת השנה, ולנצח אחת הנציגות המוצלחות של ישראל לאירווזיון כבר מזמן לא רק זמרת, אלא אשת עסקים מצליחה ואל הרזומה המפואר של המוצרים שלה היא מוסיפה כעת תוספת חדשה. אחרי ליין מוצרי האיפור, הבישום הביגוד והמשקפיים, החליטה קירל להשיק גם ליין מוצרי שיער מקצועיים בהשקעה של לא פחות ולא יותר מ-3.5 מיליון שקלים. את המוצרים, בדומה לשאר המרצ'נזדייז שלה, תוכלו למצוא בסופר פארם.

נועה קירל
נועה קירל | צילום: יח"צ

בדומה לבנות הקרדשיאן שלא מפסיקות להוציא מוצרים על שמן גם הליין הנוכחי של קירל יישא את שמה וכבר מהשבוע ילדות ונערות ישראל יוכלו להשתמש בשמפו, מסיכה או בושם לשיער פרי יצירתה שלה נועה קירל.