שובר שתיקה: אחרי הפציעה הקשה מייקל לואיס נחשף

חודש אחרי שנפל מגובה של 15 מטרים ונפצע קשה, מייקל לואיס חוזר לרשתות החברתיות וחושף מה בדיוק קרה לו. "נסעתי לעבוד וכמעט חזרתי בארון"

מייקל לואיס
מייקל לואיס | צילום: אינסטגרם

לפני כחודש הדוגמן והשורד לשעבר מייקל לואיס נפצע קשה לאחר שנפל מגובה 15 מטרים ממפל בסיישל ישר לתוך אבנים חדות. הוא הובהל לבית החולים המקומי לטיפול נמרץ שם סגרו לו את הפצעים הפתוחים במצח ובסנטר, ביצעו בדיקות מקיפות, והחזירו לו באותם רגעים קריטיים את היד למקומה בכוח, שמא היא עלולה להידבק ולגרום לו לאבד את יכולתו המכנית. בנוסף, גיבסו לו את האף והוא הוכנס לניתוח חירום במקום לטיפול ביד שגם פיתח לו זיהומים חמורים עקב חוסר הגיינה מה שהוביל לאיבוד תחושה בידו השמאלית ולפתיחת התפרים (באורך כ-10 ס"מ) שלאחר הניתוח לשיקום ושחזור של העצבים והגידים במפרק היד. אילוא זאת, הוא היה כעת עם יד משותקת או אפילו כרותה.

מייקל לואיס | צילום: צילום רפי דלויה ואלירן אביטל

לאחר שטופל בבית החולים המקומי בסיישל הוטס לישראל לסדרת ניתוחי חירום בביה"ח שיבא תל השומר שם שהה במשך מספר ימים. בין החבלות הנוספות שטופלו: פמור שבור – הראש של עצם הירך, חתך עם תפרים במצח (חור), חור בסנטר, אגן חבול עם שריטות עמוקות בשני הצדדים, פגיעה מתחת לעיניים- פנסים, היד, האף נשבר והוחזר למקומו. בימים אלו עובר מייקל הליך של שיקום אינטנסיבי וארוך בעקבות הפגיעה שעבר בתאונה שאין ספק שיותירו עם נכות לא פשוטה בעתיד.

מאז, לואיס השבית את הרשתות החברתיות שלו וכעת לראשונה פרסם פוסט וכתב על מצבו. "על החיים ועל המוות. בעיקרון, חברים שלי, אני לא אמור להיות כאן ולכתב את הפוסט הזה. כנראה שתפקידי בעולם הזה עדיין לא הגיע לסיומו. נסעתי לעבוד וכמעט חזרתי בארון. תהליך שיקום התחיל עם תמיכה אדירה של המשפחה והחברים. חלק חשבו שאני מת, חלק איחלו לי למות וחלק עצום עטף אותי בבריאות ואהבה. עכשיו זה הרגע לשחרר ולקבל את המנוחה, להתרכז בעצמי. מקווה שנמצא את השקט שכולנו מייחלים לו בצורה של שלום כבוד והיגיון כי העולם לא בורח לשום מקום, הוא תמיד היה ותמיד יהיה אנחנו רק נוטים לשכוח שאנחנו זמניים".