נסרין קדרי בווידוי: "גם אני תושבת הדרום, איך מתמודדים עם החרדה הזאת?"

המצב המתוח משפיע הפעם במיוחד על נסרין קדרי, שגם הפכה לתושבת הדרום וגם לאמא טרייה לילד קטן. "כל מה שאני רוצה זה רק לעטוף אותו בכל חלק בגוף ולא לזוז ממנו לרגע" כתבה וחלקה כי היא צריכה לצאת להופעה

ריף עמיאל שמיר
ריף עמיאל שמיר | צילום: קורל כראדי

היממה האחרונה במדינה הייתה לא פשוטה לכל התושבים, אך בעיקר לתושבי הדרום שסבלו ממטחי ירי בלתי פוסקים מכיוון רצועת עזה. אל רשימת התושבים הגרים בטווח המסוכן יותר, 40 ק"מ מהגדר, נמצאים בחודשים האחרונים גם נסרין קדרי ובעלה רום שמיר המתגוררים יחד עם בנם התינוק באשדוד. בעוד שתל אביב חטפה שניים או שלושה סבבי ירי, העיר הדרומית הייתה על המוקד וסבלה מלא מעט התרעות.

הזמרת והאמא הטרייה שיתפה בחרדות והחששות שלה ברשתות החברתית, וכתבה על המציאות הקשה עם תינוק קטן ועל הצורך להמשיך בשגרה. "היום גם אני תושבת הדרום והיום יש פה גור קטן שתלוי רב בי ובאבא שלו. איך מתמודדים עם החרדה הזאת? ואיך אני אמורה לצאת להופעה עוד מעט? כל מה שאני רוצה זה רק לעטוף אותו בכל חלק בגוף ולא לזוז ממנו לרגע".

נסרין קדרי
נסרין קדרי | צילום: אינסטגרם

איך אומרים? "ההצגה חייבת להימשך" וכבר שעות ספורות לאחר מכן התייצבה קדרי לשמח חתן כלה באירוע חתונה אליו הייתה מוזמנת להופיע. קדרי התייחסה למצב על הבמה ואמרה "אי אפשר להכחיש את המצב שיש בחוץ. אבל אנחנו עם כל כך חזק שלא מזיז אותנו כלום כי אנחנו לא הולכים לשום מקום. אנחנו נישאר כאן לעד. עם ישראל חי!".

רום שמיר, נסרין קדרי
רום שמיר, נסרין קדרי | צילום: באדיבות HOT בידור