לתקן את התדמית? זו הסיבה האמיתית שבגללה גיא שיקר הצטרף להישרדות

האם גיא שיקר הצטרף להישרדות בכדי "לתקן" לכאורה את התדמית שלו אחרי תחקיר "המקור"? המתמודד חושף את התשובה

זמן צפייה: 06:19

השורד הלוהט גיא שיקר המשתתף בעונה הנוכחית של "הישרדות" בשבט "בייבאין" ועל המסך עסוק בתככים, מזימות ובניית בריתות התארח היום בתוכנית "העולם הבוקר" עם גאולה אבן ונשאל על דרכו בתוכנית והסיבה שבעצם הביאה אותו לריאליטי המאתגר.

כתבות נוספות:

גיא שיקר

"האם מבחינתך זה סוג של תיקון של הדמות שלך בטלוויזיה? כלומר היה את גיא של אז עם ""המקור, עם הסיפור של ראש המוסד דאז ואשתו ומערכות היחסים אבל אולי חשבת שאת רוצה תיקון 'אני רוצה שיכירו אותי אחרת'?" שאלה אבן כששיקר ענה לה בפתיחות "הסיבה שהלכתי להישרדות בראש ובראשונה זה כי היה אפשר, כי באו והציעו לי. בואו נשים את זה רגע על השולחן. הדבר השני זה שראיתי בזה הזדמנות. גם מבחינה עסקית, כי הפכתי להיות עצמאי בתחום הפיננסי לאחרונה וגם בשביל חוויה. זו אחלה חוויה שבעולם, גם חוויתי גם למדתי וגם שאני הולך ברחוב אני מקבל כאלה פידבקים".

ציפי רפאלי, שגם ישבה בפאנל התעכבה עם שיקר וסיפרה כי הסיבה היחידה שהיא הסכימה לצלם את התוכנית המשפחתית "רפאליז" זה כי היא רצתה לעשות תיקון על מה שאנשים חושבים על המשפחה שלה ולדעתה זו הסיבה שגם שיקר הצטרף לתוכנית. "היו פידבקים גם טובים בכתבה שעשיתי במקור, אבל אני רוצה להתייחס יותר על הישרדות ולהגיד שאני לא חושב שזה עניין של תיקון אלא בחירה של לעשות משהו שיהיה לי מעניין. מבחינה עסקית אני כן חושב שזה פתח לי את הדלת, אנשים התחברו אלי ומרגישים שהם מכירים אותי".