לא לבד: גם סתיו קצין ואודליה סויסה חשפו כי היו בזוגיות מתעללת

התיעוד המטריד של איציק זוהר נוהג באלימות כלפי בת הזוג שלו גרם לנשים אחרות להעלות את השיח על אלימות במשפחה ובין בני זוג לסדר היום, ובאומץ רב גם סתיו קצין ואודליה סויסה חשפו כי היו קורבנות של גברים מכים

אודליה סויסה, סתיו קצין

התמונות הקשות שנחשפו בסרטון בו תועד הכדורגלן לשעבר איציק זוהר מתנהג באלימות כלפי בת הזוג שלו מיטל אדרי גררו לא מעט תגובות ברשתות החברתיות ומחוצה להן. אחרי שהאקסית המיתולוגית שלו ומי שהייתה ארוסתו, לאורה לנטינו סיפרה כי חוותה דברים ודומים ומתביישת בכך, כוכבות נוספות נחשפות באומץ ומספרות כי היו גם במערכת יחסים עם גבר מתעלל.

יוצאת "האח הגדול" סתיו קצין סיפרה באינסטגרם שלה: "גם אקס שלי הרים עליי ידיים, לא אגיד מי, מה, מו, אבל בסופו של דבר כן הייתה תלונה במשטרה, וכן הבן אדם טופל. בהתחלה שזה קרה חשבתי שאני צריכה להבין אותו, פעם הראשונה שהייתה אלימות לא אמרתי לאף אחד, בפעם השנייה זה נגמר הייתה תלונה במשטרה, והייתה גם פעם שלישית ובפעם השלישית הוא נכנס למעצר". עוד הוסיפה "אבא שלו שם לו ערבות ושחרר אותו, הא היה במעצר בית חמישה ימים, וחודש הוא לא יכל להתקרב אליי, האלימות הפכה להיות יותר ויותר גדולה, ולמה אני מספרת לכם? כי גם אני חוויתי את זה, וגם התביישתי. אני לא צריכה להתבייש, אם את עוברת אלימות עם בן זוג שלך, לא לשבת בחיבוק ידיים לא לרחם עליו".

סתיו קצין
אינסטגרם

גם השורדת לשעבר והדיירת אודליה סויסה חשפה וחיזקה: "צפיתי אתמול בסרטונים ואני מודה שזה מחזיר אותי אחורה כשהייתי צעירה. ואו, הרגע הזה שאישה חוטפת מכות מגבר ואין לה את האפשרות להגן על עצמה בטח כשמדובר בגבר חסון. זו הרגשה הכי משפילה שיכולה להיות. מי אתם הגברים שמרשים לעצמם להרים יד על אישה? אתם מרגישים שאתם בהתקף זעם, יש המון דרכים. למה להתעלל ולהרים יד? עצם זה שאישה מתכופפת כדי להגן על עצמה זה מטריף אותי". עוד סיפרה "אני הייתי אז ילדה פחדנית ועדיין לא היה לי את הביטחון ואת האומץ שהיה לי היום. היום אם גבר רק יעז לעשות תנועה בשפת גוף שלו לכיון שלי שהוא בא להרים את היד אני אשבור את האמ-אמא שלו ואני אפרק אותו אבל יש עדיין מלא נשים שאין להן את הביטחון הזה. ומגיע לגברים האלה שיקבלו את העונש שלה. איציק - מגיע לך שתענש".

אודליה סויסה
אודליה סויסה | צילום: אמיר מאירי