האם ריהאנה תצלח את המשימה? ההופעות הגדולות של הסופר בול שהשתבשו

אחרי שש שנים של שקט תעשייתי ריהאנה תחזור לבמה הגדולה ותכבוש את מופע המחיצת של הסופר בול. האם היא תצלח את המשימה או שתעשה פאשלה כמו קודמיה?

ריהאנה
ריהאנה | צילום: shutterstock

האירוע הכי נצפה בטלוויזיה בארצות הברית, המשחק שכולם מחכים לו – אירוע הסופר בול יתקיים הערב באריזונה. עם ציפייה של מעל ל- 100 מיליון צופים, אחד מהדברים שיותר מסקרנים באירוע הספורט שכבר מזמן חצה את גבולות הפוטבול, זו ההופעה של ריהאנה. שש שנים מאז שעלתה לבמה לאחרונה, באד גירל רירי עושה קאמבק לעולם המוזיקה לאחר שבתקופה האחרונה התעסקה בדברים אחרים. ריהאנה הספיקה להביא ילד לעולם לפני שנה, לפתוח ליין אופנה וליין בשמים ואפילו השקיעה בקריירת המשחק והופיעה בסרט אושן 8. מלבד המופע הצפוי הערב שיסמל את החזרה שלה לשירה, יש שמועות שהיא עומדת להכריז על סיבוב הופעות חדש. אז האם המופע של ריהאנה, שצפוי להימשך כ-13 דקות יעמוד ברף הגבוה ויעבור חלק בלי שום תקלות? או שמא הכוכבת היפה עומדת לפשל ולהצטרף לרשימה של המופעים שהשתבשו ועוררו מבוכה? קבלו את הגדולים שבהם.

ביונסה לא בפוקוס | 2013

מי שהספיק להכיר את ביונסה יודע ששמה השני הוא ללא ספק " flawless" כלומר, נטולת פגמים, מושלמת – וכך גם הביצועים שלה. אך ב-2013 במופע המטורף שערכה במחצית, כוכבת הפופ לא הייתה במקום בו הייתה צריכה להיות. חודשים ארוכים של אימונים העלו חרס מאחר והנאמבר "crazy in love נהרס כליל, כולל המופע הוויזואלי, לאחר שקווין בי לא הייתה באמצע של הסימון שלה ויצאה לגמרי מהפוקוס של הקטע. כפי שאתם מכירים אותה ביונסה לקחה את הנראות של הוויזואליה מאוד קשה, כך שלחלוטין גנבה את ההצגה שנה אחרי ב- 2014 כשהגיעה להופעת אורח אצל ברונו מארס.

הכריש שגנב לקייטי פרי את ההצגה | 2015

לא הכניסה הראוותנית על נמר מכני או החלפת ארבע תלבושות בפרק זמן קצר הפכו לנושא השיחה העיקרי של המופע המצליח של קייטי פרי, אם כי רקדן בדמותו של כריש גנב את ההצגה. באחד השירים, קיבלה פרי ליווי של שני כרישים שהיו אמורים לעשות ריקוד זהה, אלא שנראה שהבובה, שקיבלה את הכינוי "הכריש השמאלי" לא זכרה את התנועות במעמד המרגש והציגה כוריאוגרפיה משלה. שנים אחרי שנשאר אנונימי, החליט הרקדן בריאן גאו להיחשף ואף חשף כי ההתנהגות שלו הייתה מכוונת וכינה אותה "ריקוד בסגנון חופשי".

 

רד הוט צ'ילי פפרס מנגנים על אוויר | 2014

ברונו מארס אירח לא מעט שמות גדולים בהופעה האייקונית שלו במופע המחצית של הסופר בול ולמרות שהוא נתן הופעה מושלמת, רבים לא התרשמו – בלשון המעטה מהנאמבר של הרד הוט צ'ילי פפרס. צופים ערניים שמו לב שהגיטרות של הלהקה היו מנותקות מהחשמל כל הזמן. ימים לאחר התקרית, הבסיסט אישר כי כל הביצועים המוזיקליים שלהם, מלבד השירה, הוקלטו מראש לבקשת ה-NFL. "היו מיליון דברים שעלולים להשתבש ולהרוס את הסאונד לאנשים שצופים באצטדיון ולצופי הטלוויזיה", כתב באתר הלהקה. "לא היה מקום לוויכוח על זה". בכל מקרה, זה היה נראה מגוחך למדי.

 

ג'סטין טימברלייק, ג'נט ג'קסון והשד החשוף | 2004

התקרית הכי מפורסמת שקרתה בתולדות הסופרבול, הרגע שלא ישכח קרה כמובן לפני עשרים שנה, ברגעים האחרונים של הדואט "Rock Your Body" של השניים, אז ג'סטין טימברלייק קרע חלק מהחלק החולצה של ג'נט ג'קסון, וחשף מגן פטמה בצורת כוכבים. הקטע עורר סערה רבה ויש הטוענים שג'קסון הייתה היחידה שנשאה בתוצאות של התעלול והקריירה שלה אף נפגעה. בעוד שגקסון התנצלה לא מעט על התקרית, טימברלייק יצא ממני די חלק ורק לפני שנתיים לקח אחריות והתנצל בפני ג'נט. רק ב-2012 חזרה לככב אישה במופע, והייתה זו המלכה מדונה.