רותם כהן משתף: "הגנב שלי עושה רכישות באלפים, יש לי כתובת שלו - מה עושים?"

רותם כהן זועם על שירותי האכיפה, לאחר שהטלפון הנייד של אשתו נגנב בקניון במרכז. יתרה מכך, הגנב ביצע משלוחים מהסלולרי לביתו, כשהכתובת נמצאת בידיו של הזמר והמשטרה לא עושה דבר

רותם כהן
רותם כהן | צילום: אור גפן

כאילו שהמצב הבטחוני הלא יציב לא מספיק מפחיד ומלחיץ, הפשע ממשיך לשרור ביננו. הזמר רותם כהן שיתף אתמול כי אשתו שי בילתה באחד ממרכזי הקניות ברמת גן, כשבאמצע החנות נגנב לה הטלפון הסלולרי. כהן, מיהר לעשות שיימינג לקבוצת הקניונים שבבעלותם הקניון וחשף לכאורה תופעה מטרידה. "הקניון מלא בכנופיות. כולם מודעים לזה. שלחו לי כאן עשרות נשים שנגנב להן שם הטלפון ואין שום הגנה".

לאחר מספר שעות לאחר שהוא מעכל כי יאלץ לרכוש נייד חדש, הבין כי הגונב שלו עושה על חשבונות רכישות בשווי אלפי שקלים, בין היתר של חטיפי חלבון, מוצרי טיפוח וחבילות חיתולים, כשהשיא זה שהוא עושה אותן לביתו! ובכן, לא גנב מאוד משכיל מסתבר. "הגנב שלי מזמין וולט, קונה משחקי מחשב בסכומים של כל רכישה 1000 שקל. יש לי גם כתובת שלו עם מספר בניין" שיתף והוסיף "יש שוטר שאני אתן לו את הפרטים של הגנב והוא ילך ויביא לי את הנייד שלי או מה?". לעזרה, תייג את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. אנחנו יכולים לנחש איך זה ייגמר.

רותם כהן
רותם כהן | צילום: אינסטגרם

 

רותם כהן
רותם כהן | צילום: אינסטגרם