"יש לי ממצא בקוטר 25 ס"מ בבטן": מעיין אדם אושפזה בבית החולים

חודש בדיוק מאז הביאה לעולם את קדם, בתה השנייה, מעיין אדם עדכנה את העוקבים והעוקבות שלה ברשתות החברתיות כי היא פונתה לבית החולים על ידי אמבולנס בעקבות "משהו חריג בבטן לא מוכר". הכוכבת צפויה לבלות את הימים הקרובים במחלקה

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם

חודש בדיוק חלף מאז התייצבה העיתונאית, המגישה והשורדת לשעבר מעיין אדם, בבית החולים איכילוב בתל אביב, והביאה לעולם את בתה קדם, אחות קטנה לתבל בת השנה וחצי. ביציאה מבית החולים חשפה אדם כי לעומת כוכבות אחרות בביצה, כגון שיר אלמליח, היא לא יוצאת שדופה ומתוקתקת אלא עם בטן גדולה והריונית, אבל מרוצה מכל מה שהטבע נתן לה. אחרי חודש של אמהות לשתיים, במהלכם חזרה גם להגיש את התוכנית לצד חיים אתגר לצד השקעה בעסק שלה, אדם חשפה כי היא אושפזה בבית החולים.

כתבות נוספות במדור סלבס:

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם

"סיימנו את היום המדהים שלנו באמבולנס למיון נשים" עדכנה אדם במצבה את העוקבים והעוקבות שלה ברשתות החברתיות, לצד סלפי מהאמבולנס. "אני בסדר, אני מחכה ל-CT וכל הרופאים הנחמדים מטפלים בי ומנסים לפענח את המקרה הרפואי המשונה. קרה לי משהו חריג בבטן שלא מוכר להם ואני מרגישה מיוחדת" כתבה, ואם יש לומר גם קצת הלחיצה. אחרי שעות ללא עדכון חזרה אדם להעלות תכנים לעמוד האינסטגרם שלה. הבוקר חלקה קצת יותר מידע וכתבה: "יש לי ממצא בקוטר 25 סנטימטר בבטן, ציסטה כנראה, ענקית וחריגה. זה לא הרחם שכבר חזר לגודלו המקורי" סיפרה והרגיעה: "הרופאים הכי טובים ממשיכים לבצע בדיקות לבחון את הממצא הזה ולהחליט בנוגע לפרוצדורה".

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם