ההיסטוריה חוזרת על עצמה? ליאונרדו דיקפריו נצפה בחברת דוגמנית ישראלית בת 19

למרות שיצא לזמן קצת עם ג'יג'י חדיד שונאת היהודים, נראה שלליאונרדו דיקפריו שמורה אהבה ליהודיות, שכן הוא נצפה מבלה עם בחורה ישראלית בשם עדן פולני, דוגמנית בת 19

ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו | צילום: צילום מסך -

ליאונרדו דיקפריו אמנם הולך ומזדקן אבל בנות הזוג שלו הולכות ונהיות צעירות. זוכה האוסקר בן ה-48 שידוע בחיבתו לבחורות הקטנות ממנו בפער גילאים גדול נצפה מסתובב עם דוגמנית ישראלית ב-19 בשם עדן פולני. השניים, כך על פי דיווחים מעבר לים בילו יחד במסיבת יציאת הEP החדש של הזמרת אבוני ריילי, הצמד ישבו אחד ליד השניה ועל פי הנוכחים במקום נראו מאוד צמודים זה לזו. כמובן שזו לא האינטרקציה הראשונה שלו עם בחורה ישראלית, ואיך אפשר לשכוח את מערכת היחסים המתוקשרת שלו עם בר רפאלי, שאגב מאוד מזכירה את פולני הצעירה.

באופן כללי נראה שה"טיפוס" של דיקפרו די חוזר על עצמו, שכן היא מזכירה מאוד גם את חברתו הנוכחית, לפחות עד כמה שאנחנו מעודכנים, ויקטוריה לאמס, בת ה-23, שלא הייתה באירוע. פולני, הג'ינג'ית היפה חתומה בסוכנות בחו"ל ומבלה לא מעט מזמנה מעבר לים בעבודות דוגמנות. אם תהיתם, היא כלל לא אנונמית ויש לה למעלה מ195 אלף עוקבים באינסטגרם, נתון שסביר להניח יגדל בעקבות הקישור לכוכב ההוליוודי.

ברזומה של דיקפריו בחורות שלא חוצות את גיל 25, מלבד ג'יג'י חדיד איתה יצא לזמן קצר בשנה שעברה. סשן הדייטינג שלו החל לקבל תאוצה מאז הפרידה מהשחקנית קמילה מורון באוגוסט האחרון, איתה הוא יצא במשך ארבע שנים.

עדן פולני
עדן פולני | צילום: אינסטגרם

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eden Polani (@edenpolanii)