טל מורד השיק הצגה חדשה: מאיה קיי נעדרה וגל רובין הגיעה לפרגן

טל מורד התרגש מאוד בערב השקת ההצגה החדשה בכיכובו, אך בעוד שבת הזוג שלו מאיה קיי נעדרה מהאירוע - גל רובין הקולגה הקרובה לשעבר מהאי דווקא הגיעה לפרגן

טל מורד
טל מורד | צילום: לנס הפקות

ברבי וקן גרסת ישראל - הלוא הם מאיה קיי וטל מורד הכירו והתאהבו כנגד כל הסיכויים על אי הישרדות כל זאת בצלה של מערכת היחסים המורכבת של השורד עם גל רובין. מאז הם חוו לא מעט טלטלות, הדחות ומועצות אבל נראה ששום דבר לא הכניע את האהבה שנבנתה בינהם. לאחרונה, השניים שאף מתגוררים יחדיו בתל אביב החליטו לאמץ יחד כלבה משותפת, מאצה, כך שהיה לנו מאוד מוזר שבאחד הערבים המשמעותיים של חייו, קיי לא הגיעה לתמוך באהוב ליבה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

טל מורד
טל מורד | צילום: לנס הפקות

ביום חמישי האחרון התקיימה השקה של המחזמר הים תיכוני ״מברוכ״ שיצרו מאור זגורי ודורון מור שגם השיק את הזוגיות החדשה, בכיכובו של מורד לצד זהבה בן, אילנית לוי, רותם שפי (שפיטה), מורן מזור, דני שטג, יוסי שטרית, דניאלה לוגסי, ליה שקד ושמרית לוי ששון. בין כל הנוכחים בערב החגיגי, במהלכו הופיעו זהבה בן ודודו טסה היה ניכר חסרונה של קיי אבל מי שדווקא כן הייתה ובאה לפרגן היא גל רובין, ששמה נקשר לא פעם ביחסי קנאה לזוגיות החדשה.

אבל אל דאגה, לא מדובר במשבר ביחסים חלילה, והדוגמנית היפה לא סתם בחרה לא להגיע, אם כי היא נמצאת באיטליה לצרכי עבודה. ייתכן ואם הייתה יודעת שרובין תגיע לתמוך במורד, אולי הייתה עושה שינויים בלוח הזמנים שלה.

גל רובין
גל רובין | צילום: לנס הפקות
רותם שפי
רותם שפי | צילום: לנס הפקות
דורון מור ודניאלה לוגסי
דורון מור ודניאלה לוגסי | צילום: לנס הפקות
אילנית לוי ואלירז שדה
אילנית לוי ואלירז שדה | צילום: לנס הפקות