"שינוי חיי - תוצאה מעל למצופה": מאיה בוסקילה חושפת את הגזרה החדשה

חודש בלבד אחרי הניתוח להקטנת חזה ושאיבת שומן, מאיה בוסקילה חושפת את הגוף החדש שלה ומעידה "תהנו מחידושים ותסירו כל מה שמפריע לכן בדרך"

מאיה בוסקילה
מאיה בוסקילה | צילום: אינסטגרם

חודש חלף מאז נכנסה מאיה בוסקילה תחת סכין המנתחים ועברה הליך קוסמטי הנקרא "מאמי מייקאובר" שכלל הקטנת חזה ושאיבת שומן מהבטן. הזמרת עם הקול הענק הספיקה להתאושש, להתרגל למראה החדש וכעת, הציגה אותו לראווה ברשתות החברתיות. אתמול בערב העלתה בוסקילה הנרגשת רילס חדש כשהיא בסלון ביתה לובשת שמלה צמודה בצבע גוף.

מאיה בוסקילה
מאיה בוסקילה | צילום: אינסטגרם

 

כתבות נוספות מרשת סלבס:

 

לצד הסרטון כתבה "כל כך הרבה שינויים מבורכים מתחילת השנה. אבל זה שינוי חיי ואני חייבת להודות, התוצאה מעל למצופה" אמרה והוסיפה "החלום שלי היה לשים שמלות שמעולם לא עלו עלי, בגלל שגוף האשה משתנה לאחר הריון, רק שאצלי השינוי היה מסיבי והחזה גרם לי לכאבים נוראיים בגב ששיתקו אותי גם על הבמה. אחרי תחקיר אין סופי (כי אני כזאת פרפקציוניסטית)… הגעתי לדוקטור אריאל טיסונה. ראיתי את התוצאות המדהימות שלו, אך לא שיערתי שזה יהיה כל כך מושלם. תודה לך אהוב יקר, אתה באמת פשוט קוסם, אין לי דרך אחרת לומר זאת. בנות, תרגישו טוב עם עצמכן, אל תתביישו, תהנו מחידושים ותסירו כל מה שמפריע לכן בדרך".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maya Buskila (@maya_buskila)