כוכב "האח הגדול" שלא התלהב מהליהוק של דיאן שוורץ לתפקיד ראשי

יוצא "האח הגדול" תמיר ורדי העביר ביקורת על הליהוק החדש של דיאן שוורץ לתפקיד ראשי בסרט, ומה היה לה להגיד להגנתה? צפו

זמן צפייה: 02:53

יוצאת "האח הגדול" דיאן שוורץ ממשיכה להתקדם בתעשייה והיום פורסם בעמוד האינסטגרם של "ערב טוב" כי היא לוהקה לתפקיד משחק ראשון, ותככב בתפקיד ראשי בסרט סטודנטים לצד השחקן אוהד קנולר. את הסרט יביים לא אחר מבמאי העונה בה השתתפה ב"אח הגדול" נוני גפן.

כתבות נוספות:

 

שוורץ התארחה היום ב"דו"ח היומי" עם קובי מחט וישבה בפאנל לצד בוגר הריאליטי תמיר ורדי שלא כל כך התלהב מהליהוק החדש. ורד פתח את ליבו וחלק עם הצופים כשאמר: "אני קצת מקנא וחורה לי. אני הייתי בשתי עונות של האח הגדול, הייתי 'לאבי דאבי', קונצנזוס, לא צעקתי, לא התלהמתי, לא כלום ובסוף אני לא מקבל כלום" אמר והוסיף, "יוצאים אנשים, לאו דווקא דיאן, אלא אנשים שמתלהמים ורבים ומדברים לא יפה, ויש בי קנאה וחבל לי על הנוער שאיפשהו זה הדוגמא שהוא מקבל".

דיאן ההמומה החליטה להגיב במהרה ולהגן על עצמה כשאמרה: "אני מעבירה מסר מאוד חשוב שהריאליטי זה לא החיים האמיתיים. מה שהראו זה לאו דווקא מה שאני. אני דמות עגולה, זה שבחרו להציג צדדים מסוימים שלי זה בסדר אבל מי שעוקב אחרי יודע מי אני וכמה אכפת לי מהזולת, כמה אני תורמת לסביבה, איך אני עם חברים ובני משפחה".

למרות דבריה של השחקנית בהתהוות, ורדי לא כל כך התרצה ואמר "לאו דווקא צריך היום יכולות משחק, זה מביא רייטינג ומביא ייצוג של ככל שאתה מתלהם ומדבר לא יפה וזה שאתה רב אתה משתלב בתעשייה ואני רואה את זה עלי. הייתי פעמיים באח הגדול והראתי צדדים מאוד יפים שלי. ואף אחד לא קרא לי לשחק".