יצאה בזול: הדוגמנית חושפת "עפתי מטרים קדימה, גירדתי את האספלט"

הדוגמנית שירז טל עברה תאונה בעת שרכבה על אופניים "עפתי כמה מטרים, נמרחתי על האספלט. לא הייתה לי קסדה אבל היה לי מזל גדול"

זמן צפייה: 04:56

הדוגמנית שירז טל פתחה את השבוע בעוד בוקר שגרתי, עלתה על האופניים שלה והחלה ברכיבה בפארק הירקון לכיון מכון הכושר שלה. בסטורי שהעלתה גוללה את הסיפור של היום הלא פשוט שהתפתח: "בנסיעה קבועה שלי נכנס בי רוכב קורקינט מאחורה. מיותר לציין שעפתי לא מעט מטרים קדימה בעודי מגרדת את האספלט. תמונות אחסוך לכם. סעו לאט, תהיו במודעות ותפקחו את העיניים והכי חשוב קסדה"

היום, לאחר שקצת התאוששה עלתה להתראיין ב"עולם הבוקר" עם גאולה אבן וסיפרה על החוויה שחוותה "נישקתי בכיף את האספלט, כל צד ימין שלי חבול. הכף יד, הברך המותן. באופן הזוי דווקא העובדה שאני בכושר עזר לי לבלום את עצמי ולשמור על עצמי בנפילה. לא הייתה לי קסדה אני מודה. האמת שגנבו לי את הקסדה בסוף שבוע האחרון אז לצערי יצאתי מהבית בלי קסדה אבל היה לי מזל גדול".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shiraz Tal (@shiraztal)

עוד שיתפה מפרטי המקרה: "נסעתי בשביל אופניים בפארק, לא היה אף אחד, פתאום הוא הגיע מאחורי אין לי מושג איך, הוא נבהל ועצר. אני כל כך כעסתי עליו, לא הבנתי הייתי כל כך מרוכזת ופתאום בא...הוא התנצל והמשיך בדרכו"