"אני עומדת מאחורי העבר שלי": מעיין אשכנזי מדברת על ביטול החתונה וחושפת האם לפוליגרף יש קשר

מעיין אשכנזי דיברה בדו"ח היומי על ביטול החתונה מדור חי חמו ומבהירה האם לפוליגרף יש חלק בהחלטה

זמן צפייה: 04:55

לפני כשבועיים מעיין אשכנזי, חברת פאנל "הדו"ח היומי" עברה בשידור חי בדיקת פוליגרף, שם חשפה דברים מפתיעים על העבר שלה. בסמיכות מקרית לחלוטין נודע כי היא ובן הזוג שלה דור חי חמו החליטו לבטל את החתונה. תחילה רבים השליכו את הפרידה על כל האמת שחשפה אבל היום, כוכבת "האח הגדול" לשעבר הגיעה לפאנל וסיפרה הכל על ההחלטה לבטל את החתונה והאם לפוליגרף באמת היה חלק בכך.

כתבות נוספות במדור סלבס:

מעיין אשכנזי
מעיין אשכנזי | צילום: אור גפן

"ביטלנו את החתונה, לא נפרדנו. אנחנו עוברים תקופה מאתגרת. אני רוצה להגיד לכל הנשמות הטובות שלא הבינו למה עשיתי את הפוליגרף – אין לזה השפעה. אני אמרתי לבן הזוג שלי בבית שאני הולכת לדו"ח היומי והולכת להיות הגרלה שאני עשויה לצאת בה וייתכן ואני אעבור פוליגרף. אין בי שום פחד אני שלמה ועומדת מאחורי העבר שלי. אני אישה בת 32, נכון שקיבלתי המון הודעות גם מאנשים שאוהבים אותי וקרובים אלי שאמרו לי שלכולם יש עבר, אבל לא כל עם ישראל צריך לדעת אותו. כל השאלות שנשאלתי כאן והתשובות שעניתי הבן זוג שלי בבית ידע את האמת על העבר שלי עוד לפני הפוליגרף" אמרה באומץ.

"שום דבר לא הפתיע אותו, מה שביאס אותו, וזה לא קשור לתקופה המאתגרת שאנחנו עוברים זה הרעשי רקע שהוא קיבל אח"כ. קצת משפחה, קצת חברים. המון אנשים עם הרבה אומץ שאמרו לו "מה אתה עושה עם אישה כזאת? שפעם בגדה, שעשתה ככה". זוגיות זו עבודה ועבודה קשה וככל שאני מתבגרת אז אני מבינה כמה זה קשה. אף פעם לא חשבתי שזה כל כך קשה והדבר הכי חושב בזוגיות זה כבוד, אהבה ונאמנות והיום אני מבינה שגם תקשורת טובה זה חשוב".