"מדובר כבר ברמה של סכנה": צופית גרנט שוברת שתיקה וחושפת את המציאות המורכבת בה היא ושולי חיים

צופית גרנט התארחה ב"עולם הבוקר" עם גאולה אבן וחשפה כי היא חווה בארבע השנים האחרונות מתקפות וסופגת אלימות ברשת. "אני ממש סובלת" סיפרה

זמן צפייה: 04:58

אחרי שנים של שתיקה לצופית גרנט נמאס. כבר למעלה מארבע שנים שהעיתונאית סופגת ביקורת קשה, ונרדפת יחד עם בעלה שולי רנד, בידי אשתו לשעבר, מיכל. בשישי האחרון, שלא כהרגלה העלתה גרנט פוסט לרשתות החברתיות בו כתבה על המציאות בה היא חייה בשנים האחרונות, השקרים המומצאים עליה ועל הניכור ההורי שחווה בעלה שולי.

הבוקר, התארחה גרנט בתוכנית "העולם הבוקר" עם גאולה אבן ודיברה על הפחדים והסכנה שהיא חשה. "מה שאני עוברת במשך ארבע שנים כולל מתקפות, אלימות מאוד קשה כלפי שמופנית ברשת, שקרים. אומרים שאני לא נותנת לילדים לפגוש את שולי, שאני מסלקת את הילדים, אני אפילו לא יכולה לחזור על הדברים השטותיים האלה" אמרה והוסיפה. "אני כאזרח שומר חוק בחרתי להגיש תביעה ולהגיש הוצאה לפועל מכיוון שאין לי שום דרך אחרת להתמודד עם האלימות שהיא בוחרת להפעיל נגדי. אני לא עושה לה שום דבר רע ומעולם לא עשיתי לה שום דבר רע. לא לה ולא חס וחלילה לילדים של שולי".

שולי רנד וצופית גרנט התחתנו
שולי רנד וצופית גרנט התחתנו

"הסיבה שהעלתי את הפוסט זה כי מדובר כבר ברמה של סכנה. שולי צריך לדבר על זה לא אני. סכנה ששולי חווה בעיקר וזאת הסיבה שהרגשתי שהמערכת לא מטפלת כמו שצריך. אני כבר שנים מטפלת בניכור הורי, בפגועי נפש ופתאום אני מוצאת את עצמי בתוך ביתי לא יכולה לעזור לבן הזוג שלי בדבר הכי אלמנטרי. בצער שהוא עובר וחווה, ובחוסר האונים של הילדים שלו בתוך הדבר הזה" אמרה.

"אני מעולם לא השתמשתי בילדים, אני לא משתמשת במכשיר הזה כדי לפגוע במישהו אחר. אני משתמשת כל כך בעדינות בפלטפורמות האלה רק באמת לזעקות חברתיות, בחיים לא באופן אישי. אני באופן אישי ממש סובלת. אני יכולה לקבל פתאום טלפון באמצע הלילה ממישהי שכנראה מאמינה לה".

מה את מפחדת שיקרה אם לא יטופל או ישתנה?

"לא יודעת, יש משפט שאני נוטה להגיד באבודים "המציאות עולה על כל דמיון". לא יודעת מה יכול לקרות אבל אני לא מתכוונת להיות חלק במשחק. אני לא מתערבת, אם עורכי דין לא מסבים את תשומת ליבי אני לא מעורבת. זה כמו לשבת בתוך חבית רעל ולינוק מזה כל הדרך. אני לא יודעת מה יכול להיות אבל המלחמה הזאת מתנהלת דרך הילדים שהופכים להיות כלי נשק חסרי ישע. אני יכולה להגיד לך על שולי שהוא באמת, בחיים שלי לא הכרתי אדם כל כך עדין ואבא כל כך טוב ואיש שכל כך רוצה להיטיב ולא רוצה לעשות לה שום דבר רע זה פשוט חוסר אונים".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by tsufitgrant (@tsufitgrant)