בקרוב נגיש לכולם: החיים החדשים של דניאל מלכה

אחרי שנים רבות בתור מדריך גלישה לנוער בסיכון, דייר "האח הגדול" דניאל מלכה החליט לעשות הסבת מקצוע ובקרוב מאוד יעזור לאחרים

דניאל מלכה | האח הגדול 4

הדייר דניאל מלכה עזב את בית "האח הגדול" רגע לפני הגמר הגדול אחרי משחק הוגן ומכבד. מאז, הוא התמקד בקריירה שלו קצת נעלם מאור הזרקורים ואף ניסה לא פעם למצוא זוגיות. אך כעת נודע לרשת סלבס כי מלכה, שהקדיש את חייו בשנים האחרונות כמדריך גלישה לנוער בסיכון מגשים את הייעוד שלו ועושה תפנית מעניינת בקריירה. גם על המסך טוב הלב, הערכים החיוביים והחברות הטובה שלו יצאה החוצה ואפשר לומר כי הוא לא "איבד את זה" אפילו פעם אחת ונראה שזה השתלם. גם בריאליטי ומאז שיצא ממנו לא מעט אנשים היו פונים למלכה בבקשה לעצה או עזרה בבעיות אישיות כך שהדייר לשעבר החליט להפוך להיות מאמן אישי.

כתבות נוספות ממדור סלבס:

דניאל | האח הגדול עונה 4
דניאל מלכה | צילום: צילום: נוי עינב

מלכה, התחיל לעבוד במרכז להתפחות אישית של רועי עמוס בתור מאמן אישי ויהיה תחת חסותו של המאסטר. מלכה, עוד לא הוסמך באופן רשמי אבל אם תגיעו למרכז תוכלו לפגוש את יוצא "האח הגדול" שהתחיל פיזית לעבוד במרכז ותוך כדי לומד את רזי המקצוע מרועי עצמו ומהקורס שלו. אין ספק שהצעד הזה יתרום גם למלכה וגם למטופלים העתידיים שלו. בהצלחה!

רועי עמוס ודניאל מלכה
רועי עמוס ודניאל מלכה | צילום: אורי צרור יחסי ציבור