"הלב מדמם מרוב כאב": המפורסמים מגיבים לאסון בו נהרגו 21 חיילי מילואים

טליה ושחף, בר רפאלי, נועה קירל ואייל גולן - רבים מהכוכבים לא יכלו להישאר אדישים עם פרסום הידיעה הקשה על מותם של 21 חיילים מילואים וחלקו את כאבם ברשתות החברתיות

אדל בספלוב | צילום: מתוך האינסטגרם

עוד בוקר שחור עובר על מדינת ישראל, עם הדיווח המצמרר לאחר שהותר לפרסום כי 21 חיילי מילואים בצה"ל נפלו בתקרית בדרום רצועת עזה. בבוקר קשה מנשוא, בו כמעט בלתי אפשרי לעבור לסדר היום, החליטו הכוכבים שבדרך כלל עסוקים בדברים שמחים ברשתות החברתיות, להקדיש רגע ולחלוק את הכאב שלהם עם הנופלים.

זוכת "האח הגדול" ומשתתפת אוטו אוכל טליה עובדיה כתבה אתמול בערב "כל כך מפחדת מהבוקר שלא מסוגלת להירדם" ואילו היום עם הבשורות הקשות כתבה "אין מילים. אין אוויר. אין הגיון. הלב שבור לרסיסים" ואילו בן זוגה שחף רז כתב: "אין מילים, אין אוויר. רק דמעות". בר רפאלי כתבה "אי אפשר להכיל יותר" ונועה קירל חלקה עם העוקבים בתחושות "21 לוחמים אהובים ויקרים שעזבו הכל ויצאו להילחם למען הבית שלנו נפלו בקרבות על הגנת המדינה. יהי זכרם ברוך".

צילום: מתוך האינסטגרם

המגישה מעיין אדם שמשפחתה חוותה אבדה קשה בשבעה באוקטובר כשאיבדה את אחותה מפל ז"ל במסיבת הנובה ברעים העלתה תמונה מתוך הרכב וכתבה: "אמורה להתחיל יום צילום ולא מצליחה לצאת מהרכב, אין לי אוויר מרוב כאב. רק מדמיינת בתים שקרה בהם מה שקרה בבית שלנו, שהשמיים נפלו והשמש כבתה". אדל בספלוב, חלקה במהלך כל הבוקר עם העוקבים שלה את החדשות והוסיפה "21 לוחצי מילואים שנפלו, דובר צה"ל מדבר והלב שלי מדמם. איזה אסון".

מעיין אדם | צילום: מתוך האינסטגרם

"עד מתי נקום לדמעות ולכאב שאי אפשר להכיל?" כתב אייל גולן והוסיף "בוקר שחור. 21 פרחים שנקטפו. 21 משפחות שנהרסו. הלב שלי נשבר. תודה לכם גיבורי ישראל ששמרתם עלינו".