המהפך של דן רושנסקי מ"האח הגדול"

אחרי שכבש את לב הצופות בבית "האח הגדול" בזכות לוק מנצח ואופי של כוכב, קבלו תמונות שעדיין לא נראו מהטיול לדרום אמריקה של הדייר הכי יפה. תהנו

זמן צפייה: 01:30

אם פתחתם את מסך הטלוויזיה שלכם בשבוע האחרון אין סיכוי שלא התאהבתם בדייר בית "האח הגדול", דן רושנסקי. אם זה המבט המצועף, הלוק של מלח הארץ והרוגע שעוטף אותו. הנתונים הללו הפכו אותו לאחד הדיירים המסקרנים והמעניינים בריאליטי ועמודי הפייסבוק והאינסטגרם שהוקמו לו כבר צוברים תאוצה בקרב בנות המין היפה בישראל

אז כדי לספק לכם את המנה היומית שאתם לא מקבלים מעלם החמודות, רשת סלבס מפנקת אתכם בתמונות שעדיין לא נראו של רושינסקי רגע אחרי בטיול אחרי צבא.

איזה נוף יא חביבי! דן רושינסקי
איזה נוף יא חביבי! דן רושינסקי

אז אם אתם צריכים עוד סיבות להתאהב ברושנסקי (לא שבאמת צריך) אז קבלו כמה עובדות על מורה הדרך בן ה-27 מהרצליה, דן שירת בצבא כלוחם ומפקד ביחידה מובחרת המתמחה במתארי חבלה. במהלך שירותו הצבאי, רושנסקי נלחם במבצע "עופרת יצוקה" במשימות עומק בעזה ובנוסף השתתף בפעילויות באיו"ש. נו, גיבור ישראל או לא?

הוא גם מנגן? כמה מושלם אתה?
הוא גם מנגן? כמה מושלם אתה?

אחרי שהשתחרר מהצבא בגיל 21, רושנסקי יצא לטיול ממושך בדרום אמריקה יחד עם חבריו מהצבא שהפכו עם השנים לחברים לחיים. החבורה ביקרה במדינות כמו ארגנטינה, מקסיקו וגוואטמלה וכמובן ברזיל שם יכל דן  להתחבר לשורשים מהבית.

אז בא לך לטייל איתנו בדרום אמריקה או דרום תל אביב?
אז בא לך לטייל איתנו בדרום אמריקה או דרום תל אביב?