בשווי של למעלה מ-14 מיליון שקלים: הווילה של עדי הימלבלוי ונדב פלד מוצעת למכירה

ימים ספורים אחרי ההכרזה על פירוק הנישואים של עדי הימלבלוי ובעלה נדב פלד, הווילה של השניים בהרצליה פיתוח מוצעת למכירה בסכום מבוקש של 14 מיליון שקלים. צפו

עדי הימלבלוי
עדי הימלבלוי | צילום: ניר פקין

באפריל האחרון, עוד לפני ההצהרה הדרמטית והמפתיעה של עדי הימלבלוי כי היא ובעלה נדב פלד החליטו להיפרד, הוצעה למכירה וילה מטריפה בהרצליה פיתוח וכעת אנחנו יודעים מי הבעלים שלה. לאחר פירוק מערכת היחסים נראה שהשניים החליטו לשים גם את הקן המשפחתי שלהם מאחור ולשים אותו למכירה, בסכום גדול מאוד של 14,300,000.

 

אז למי שיש את הסכום הנכבד או סתם רוצה לסבר את האוזן, מדובר בנכס היושב על מגרש של כמעט חצי דונם, עם 380 מטר בנוי ואופציה לשני יחידות נפרדות במרתף. הבית, שעבר שיפוץ נרחב מאוד לפני כשנה בעל ארבעה חדרי שינה כשמתוכם שתי סוויטות. הבית מציע את כל הפינישים הכי פיין שיש עם רצפת עץ, מטבח שיש טבעי, מוצרי חשמל ברמה גבוהה, בריכת שחייה, מטבח חוץ, קמין, עצי פרי.

ההורים לשניים (ליאו בן תשע וברי בן חמש) רכשו את הבית לפני כשנתיים וחצי, וערכו בו שיפוץ מסיבי כדי שיתאים לצרכיהם. הכניסה לבית היא דרך טרסה קדמית מטופחת ובקומת הכניסה מרחב פתוח ומרווח של אזור אירוח עם מטבח, סלון עם אח הצופה כולו לבריכה, במפלס מעל החדרים של הילדים ובעליית הגג יחידת הורים באווירת חדר בית מלון.