כשהיא מציגה שינוי מטורף: מעיין אדם מסבירה בדיוק מה קרה לה

מעיין אדם מעדכנת במצבה וגוללת את הסיפור המלא על המצב הרפואי שאירע לה. "התוצאה מושלמת, גם חתך פיצי וגם ירדתי חמש קילו" חשפה וסיפרה איך ניקזו לה את הגוש העצום, והסירו לה שחלה. תראו איך היא נראית עכשיו

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם

מלבד הלידה בשידור חי של אליקו ולירז ארז לא זכינו לשום עדכון בלתי פוסק על מצבים קריטיים של הכוכבים, הפעם נראה שמעיין אדם לא חוששת או נרתעת מלשלתף מאות אלפים במצב הרפואי שלה. מאז שיצאה מבית החולים לאחר לידת בתה השניה קדם, התלוצצה המגישה על הבטן שנשארה לה. בתחילת השבוע חשפה כי הובהלה למיון לאחר שנמצא גוש חריג בבטנה ושיתפה את העוקבים בכל צעד עד אתמול בערב, רגע הוצאתו. "יש לי ממצא בקוטר 25 סנטימטר בבטן, ציסטה כנראה, ענקית וחריגה. זה לא הרחם שכבר חזר לגודלו המקורי" סיפרה רגע לפני שנכנסה לחדר ניתוח. בסיומו של ההליך הרפואי שעברה, העלתה אדם תמונות שלה אחרי, וחשפה איך סיימה חמש קילו פחות.

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם

אתמול לאחר שהספיקה להתאושש עדכנה את כל העוקבות שלה בסיפור המלא של מה שקרה: "אחרי הלידה ציסטה קטנה ושגרתית שהייתה על השחלה גדלה למימדים האלו. בצירוף מקרים חריג מבחינת טיימינג הרחם התכווץ אחרי הלידה והיא גדלה וכך בעצם לא שמתי לב לארוע החריג הזה כי הבטן נשארה פשוט באותו גודל, הם התחלפו אחד בשניה. הגעתי באמבולנס למיון בעקבות כאבים עזים ובאולטרסאונד ראו בלון ענק באמצע הבטן שלי והחלו בבדיקות. היה ברור שצריך ניתוח להוציא את זה אבל יש כל מני פרוצדורות שונות".

עוד הסבירה: "כיוון שלא יודעים מה יש בתוכה חייבים לנקז אותה כשהיא מחוץ לחלל הבטן (כי אם יש בה למשל תאים סרטניים שיתפזרו בבטן הלך עלי) וככה פערו בי חריץ קטן דרכו הוציאו מעט ממנה והחלו לשאוב את הנוזל. הצליחו לרוקן אותה ולהוציא אותה כמו בלון ריק דרך החריץ הקטן יחד עם השחלה שהיא צמחה עליה".

מעיין אדם
הציסטה שהוציאו

 

מעיין אדם, יובל צלנר
מעיין אדם, יובל צלנר | צילום: אינסטגרם