"עדיף שיסגרו את הפורמט": השורדת לשעבר מתחה ביקורת על הזכייה של אלית מוסאיוף - וזו לא נשארה חייבת

רגע לאחר הזכייה של אלית מוסאיוף ב"הישרדות", המתמודדת לשעבר פאני בר מוחא כתבה כי זו "בושה וחרפה שמישהי שלא עשתה כלום בעונה זוכה". אלית לא נשארה חייבת וענתה לה לעיני כל

אלית מוסאיוף, גמר הישרדות
אלית מוסאיוף | צילום: מיכאל טומרקין

אחרי עונה ארוכה מלאה במשימות, תככים ובריתות, אתמול נערך הגמר הגדול של "הישרדות" כאשר מי שזכתה ברוב מוחץ היא אלית מוסאיוף שקיבלה עשר קולות מחבר המושבעים. אבל נראה שלא כולם העריכו את הבחירה של אותם שורדים, וכוכבת הריאליטי לשעבר פאני בוזגלו בר מוחא החליטה לבקר את החלטתם. בסטורי שהעלתה אתמול רגע לאחר הזכייה כתבה השורדת לשעבר "אין לי משהו אישי נגד אלית ומזל טוב על הזכייה. אבל בושה וחרפה שמישהי שלא עשתה כלום בעונה זוכה. מהות המשחק היא להוביל מהלכים, משימות, אסטרטגיות, ולא להיות עלה נידף ברוח. אם היא ניצחה את העונה עדיף שיסגרו את הפורמט הזה בארץ".

פאני במהדורת השבט
פאני בר מוחה | צילום: פאני בר מוחה

כתבות נוספות במדור סלבס:

מוסאיוף שקמה לבוקר שרובו אהבה, נתקלה בפרסום של פאני בר מוחא והחליטה להגיב לאמרה הלא מפרגנת, שיתפה את מה שפאני כתבה והוסיפה בנימה אישית "אמרה מי שפרשה באמצע". כזכור, בעונת ה-VIP לפני כשנתיים בה השתתפה, הודחה בר מוחא מאי ועברה לוילת המודחים, שם שהה אוהד בוזגלו הגרוש שלה. לאחר שהות בת שישה ימים סוערים החליטה פאני לפרוש מהמשחק ובכך איבדה את היכולת לחזור למשחק.

אלית מוסאיוף, גמר הישרדות
צילום: מיכאל טומרקין