טיילור מלכוב נפרדה בדמעות: וכך לירן דנינו הגיב

אחרי שנתיים של שירות בצה"ל, טיילור מלכוב נפרדה מהמדים והאקס הטרי אפילו טרח לעצור רגע ולברך

טיילור מלכוב ולירן דנינו
כבר לא. טיילור מלכוב ולירן דנינו | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

כמעט שנתיים של שירות בצבא ההגנה לישראל הגיעו לסיומן, וטיילור מלכוב חוזרת להיות אזרחית מן המניין. הרווקה הטרייה שאת מרבית השירות הצבאי שלה עברה לצידו של האקס לירן דנינו עברה את ציון סוף התקופה לבדה, שלא כמו ביום הגיוס אז הוא התלווה אליה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

טיילור מלכוב
טיילור מלכוב | צילום: אינסטגרם

טיילור, זכתה למילים חמות מהמפקד שלה, שהוא אגב במקרה לגמרי גם דודו של בן זיני האקס המיתולוגי שלה שריגשו אותה עד דמעות, וחתמה כמובן את השירות בשתיית הפרידה הנהוגה. שעות ספורות אחרי המאורע המרגש העלתה מלכוב פוסט וכתבה: ‎"לא יכולה להסביר את ההתרגשות והגאווה בגוף שלי עם לסיים שנתיים של שירות משמעותי״ כתבה טיילור והוסיפה לצד תמונה שלה גוזרת חוגר ״לנצח אזכור את החוויה לטובה. לא מאמינה שזה מאחוריי״. גם האקס לא חסך במילים והגיב לתמונה כשכתב ״בשעה טובה ומוצלחת״. למרות שאי אפשר באמת לדעת מה קרה בינהם, נראה שהשניים סיימו את זה יחסית יפה, עם כבוד הדדי והשארת עוקב באינסטגרם. כבר למדנו כמה זה מרמז.

טיילור מלכוב
טיילור מלכוב | צילום: אינסטגרם

למי שהספיק לשכוח, גם במעמד הגיוס קיבלה מלכוב ברכות מהאקס, שהיה אז בן זיני, כשכתב לה בפוסט על הגיוס "גיוס קל טיי, בטוח שתמצאי את עצמך במסגרת הזו ותפרחי שם! יש לך פור על כולם בטירונות".