רגע לפני הרגע הגדול: כל מה שאתם צריכים לדעת על החתונה של בר ואליאב

לאחר שהתאהבו מול המצלמות, בעוד שעות ספורות יהפכו כוכבי "האח הגדול" בר כהן ואליאב טאטי לזוג נשוי, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על האירוע הגדול

בר כהן ואליאב טעטי
בר כהן ואליאב טעטי | צילום: אור גפן

בעוד שעות ספורות תיערך אחת החתונות המרגשות של השנה, כששני יוצאי "האח הגדול", שהכירו בבית המתועד במדינה יינשאו כדת וכדין וסביר להניח לא יותירו אף עין יבשה. עד שמצאו אחד את השניה בר כהן ואליאב טעטי הגיעו ממערכות יחסים מורכבות, ולכהן אפילו יש ילד שבא איתה בחבילה. אבל כל זה לא עצר את השניים מלהתאהב אל מול המצלמה והיום, להפוך לבעל ואישה. אז שעות ספורות לפני שהשניים יפגשו לראשונה, טעטי, שמחובר מאוד לדת נמצא ברגעים אלו בכותל בירושלים, שם הוא מתפלל ומקבל ברכה.

View this post on Instagram

A post shared by Eliav Tati (@eliav_ta)

בשעות הצהריים הזוג המרוגש ייפגש לראשונה במלון בתל אביב בו מתארגנת בר ואחר הצהריים יסעו לכיון מתחם האירועים גבריאל, שם יפגשו את 800 האורחים שלהם אותם הם מצפים לפגוש. על השמלה של יוצאת האח הגדול אמונה המעצבת המצליחה והחברה אוריה עזרן. כמובן שנושא הטבעות ומי שיהיה השושבין הכי מרגש באירוע הוא ליאו בן החמש. מי שיחתן את הזוג הוא הרב לאו והשניים יצעדו לחופה למשמע הזמר החרדי אוהד מושקוביץ. אחרי החופשה המרגשת, הנשנושים והריקודים יעלה להופיע אייל גולן. בין האורחים תוכלו למצוא חברים מבית האח הגדול ונכון לעכשיו לא נחשפת הרשימה מחשש להברזות. כל מהלך ההכנות וההתארגנות לחתונה מתועד על ידי צוות של רשת 13, מה שבהמשך יהפוך לסרט מיוחד על האירוע.

כזכור, השניים התארסו בספטמבר האחרון במהלך חופשה זוגית בדובאי לאחר כשנה של זוגיות ורגע לאחר שכהן עברה הפלה של תאומים, כך כפי שחשפה ברשתות החברתיות. השניים קבעו תאריך אך נאלצו לדחות את האירוע בעקבות החתונה והיום, יינשאו למרות כל הבלאגן במדינה. בתחילת השבוע ערכה כהן אירוע חינה וטבילה במקווה ונתנה הצצה לאיך תראה בשמלה לבנה.

View this post on Instagram

A post shared by Eliav Tati (@eliav_ta)