"אף אחד לא יכול עלינו": הסלבס מגיבים למתקפת הטילים של איראן על ישראל

פיקוד העורף בישר על מתקפת הטילים מכיון איראן לישראל, וכמו מדינה שלמה גם הכוכבים לא נשארו אדישים. מי נכנסה למיטה עם תהילים? ומי החליטה לעשות הפרשת חלה בארבע לפנות בוקר? סלבס בכוננות ספיגה

עדן בן זקן
עדן בן זקן | צילום: אינסטגרם

לילה של מתיחות, חרדות וציפייה עבר על תושבי מדינת ישראל, שהחל משעות הערב נכנסו לכוננות ספיגה בעקבות מתקפת הטילים ששלחה אלינו איראן. הבטיחה נקמה ואכן קיימה כשישראל כולה התקשתה לקבל את המצב והפאניקה חגגה. אחרי שנשמו כמה נשימות, כמה מהכוכבים המקומיים לא הצליחו להישאר אדישים ושיתפו את התחושות שלהם ברשתות החברתיות. ניקול ראידמן, הנמצאת בפריז בימים אלו עם ילדיה העלתה סטורי עם תמונה של דניאל הגרי, דובר צה"ל וכתבה: "זו הפעם הראשונה שאני שראיתי אותו לחוץ. הוא לא רגוע. הפעם נלחצתי", והוסיפה למפלס החרדה שלנו. עדן בן זקן, החליטה לסמוך על בורא עולם ונכנסה למיטת התינוק של בתה עמנואל שם קראה פרקי תהילים לגאולה.

ניקול ראידמן לחוצה
ניקול ראידמן לחוצה | צילום: אינסטגרם

ספיר בורגיל, המתגוררת בבאר שבע בימים כתיקונם יחד עם בן הזוג שלה אברהם אלקום שהתה לבד בבית, אך חברות הגיעו לארח לה חברה. "אני לא מהמלחיצות" כתבה והוסיפה "אבל בבקשה להקשיב להנחיות ולא לצאת מהבית". עוד התייחסה להיעדרותו של אברהם וכתבה: "לא נרדמתי, מחכה שהנסיך שלי יחזור. עכשיו מבינה מה זה להיות אמא ליום אחד. הדאגה הזאת לא שפויה".

ספיר בורגיל וחברה
ביקרו בחדר המדרגות באזעקה. ספיר בורגיל וחברה | צילום: אינסטגרם

 

טליה עובדיה. שאמורה להינשא ביום שלישי הקרוב העבירה את הערב במקווה והקדישה את התפילה שלאחר הטבילה לקריאה לימים טובים יותר. "אומרים שתפילותיה של אשה אחרי שטבלה מגיעים גבוה מאוד. אני מאחלת שנדע ימים טובים יותר. ביטול גזרות רעות, שהחטופים והחיילים שלנו יחזרו הביתה בשלום, שיחוסלו כל אוייבנו. אני יודעת שהמצב כרגע מלחיץ ומפחיד אבל תזכרו שהקדוש ברוך הוא איתנו ושאף אחד לא יכול עלינו".

טליה עובדיה
מה יהיה עם החתונה? טליה עובדיה | צילום: אינסטגרם

גם יעל שלביה, שסיימה לאחר חברים בביתה רק בשעות הלילה המאוחרות התפנתה להתעסק בדברים החשובים באמת, ושיתפה כיצד בארבע לפנות בוקר ערכה הפרשת חלה וכתבה: "אין שעה לתפילות".

יעל שלביה
מתפיחה. יעל שלביה | צילום: אינסטגרם