עכשיו תורה: הבת של טדי שגיא ואחותה של קורל סימנוביץ' בג'וב ראשון בתעשייה

יולי שגיא, בתו של המיליארדר טדי שגיא ואחותה למחצה של קורל סימנוביץ' לוהקה לקמפיין ראשון וחושפת על הסט אילו טיפים קיבלה ואיך זה לגדול בבית אמיד כמו שלה

זמן צפייה: 01:58

יולי שגיא בת ה-17 מגיעה מבית של דמויות מוכרות ומיוחסות. אבא שלה הוא טדי שגיא, אחד מאנשי העסקים המצליחים בישראל שהונו מוערך במיליארדים ואחותה הגדולה היא קורל סימנוביץ', כאשר הן חולקות את אותה אמא. אחרי שפרצה כאושיית רשת בזכות עצמה, כעת זוכה שגיא הצעירה לככב בקמפיין הראשון שלה. הצעירה, שבקרוב תסיים תיכון ותתגייס לצה"ל בנובמבר הקרוב נבחרה להיות השגרירה של שירות "מאפרת עד הבית" של IL MAKIAGE.

כתבות נוספות במדור סלבס:

יולי שגיא
יולי שגיא | צילום: יאיר סיגרון

על הסט סיפרה כי המשפחה תמכה בה לקראת יום הצילומים והיא אפילו קיבלה כמה טיפים מאחותה, הדוגמנית המצליחה שבעיקר הציעה לה ""להיות עצמה ולהיות רגועה". אז האם עולם הדוגמנות זה המקום בו יולי רוצה להיות בעתיד? "אני לא הולכת בעקבות אחותי" סיפרה והוסיפה "היא ממש מתקצעת בעניין ואני רק נוגעת בקטנה. נראה, אני עדיין לא יודעת אם זה מה שאני רוצה לעשות כשאהיה גדולה, נראה לי שיש עוד הרבה דלתות שעומדות להיפתח בפני עם הטיקטוק והאינסטגרם. היום לא חייב להגדיר את עצמך כדוגמנית או שחקנית אפשר להיות הכל".

כשנשאלה על הסט אם מרגיש לה שהיא קיבלה את הג'וב בעקבות הייחוס המשפחתי ענתה "נראה לי שאני פה בזכות עצמי, אמנם המשפחה שלי מוכרת ומפורסמת אבל נראה לי שאני מביאה מעצמי לא מעט". בינתיים, נראה שלמרות גילה הצעיר היא לגמרי בעלת מוסר העבודה, בלי קשר להון המשפחתי שעשוי לסדר אותה לכל החיים. "מה שבאמת עושה אותי מאושרת זאת המשפחה שלי והחברים שלי. ההורים שלי חינכו אותי לעשייה. ככל שאני מתבגרת אני מבינה שאבא שלי עשה הכל בעשר אצבעות" סיפרה והוסיפה "בנוסף ללימודים, אני עובדת ארבעה ימים בשבוע, משקיעה בתכנים בעמוד הטיקטוק והאינסטגרם שלי ועוד.  זה כיף לעבוד, אני נהנית ממה שאני עושה וכשאהיה גדולה אחליט מה מתאים לי".

יולי שגיא ואמא לימור בהט
יולי שגיא ואמא לימור בהט | צילום: יאיר סיגרון