הבינה את הטעות ומחקה? הבת של מיכל הקטנה בפליטת פה על מצבם הזוגי של הוריה

בתה של מיכל הקטנה, יולי וייצמן חשפה פרט מפתיע על מערכת היחסים של הוריה וגרמה לתהיות על פרידה. כשהבינה את הטעות - מחקה את התשובה

זמן צפייה: 00:41

מערכת היחסים בין מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן ידעה לא מעט עליות ומורדות ולפני שנה וחצי השניים חוו משבר במהלכו אפילו חיו לתקופה קצרה בנפרד. מאז השניים התייחסו לחילוקי הדעות וחשפו איך צלחו אותו עם המון אהבה. אבל כעת, משפט אחד קטן של בתם הבכורה יולי גורם לנו שוב לחשוב על מצבם הזוגי של השניים.

יולי ויצמן בת ה-15 כבר מזמן הפכה לאושייה בעצמה, עם חשבון טיקטוק מצליח ופרופיל אינסטגרם המונה למעלה מ-60 אלף עוקבים. במהלך פעילות "שאלות תשובות" שערכה בסטורי שלה נשאלה שאלה שמסקרנת את כולם "למה לא רואים את אבא שלך? למה הוא לא בא איתכם לחופשות?", איך אומרים? ילדים הם התסריט הטוב ביותר, וכך באמת ויצמן בחרה להגיב עם כל הכנות: "וואו, כמה שאלות כאלה... שאלה מאוד אישית שקשורה להורים שלי", כתבה והוסיפה: "אני אוהבת את אמא שלי ואת אבא שלי ואת המשפחה שלי. ומתפללת שהסוף יהיה כמו באגדות - כי בסוף אין כמו משפחה".

הסטורי של יולי וייצמן
הסטורי של יולי וייצמן | צילום: אינסטגרם

בתשובתה, הצליחה וייצמן לבלבל את העוקבים שלא הבינו מדוע היא מתפללת שהסוף יהיה טוב כמו באגדות אם המצב הרומנטי בין הוריה הם טובים. זמן לא רב לאחר מכן החליטה ויצמן למחוק את הסטורי וליבתה עוד יותר את השמועות עם התגובה שנתנה. נכון לעכשיו אף אחד מבני המשפחה לא התייחס לפרשה.

מיכל הקטנה ובתה יולי