לאחר ששיתפה בפחד להיות בהריון לצד הפרעות אכילה איתם התמודדה, נטע ברזני חושפת: "אני לא מתחרעת"

נטע ברזני, שדיברה בפתיחות לא פעם על ההפרעות אכילה ממנה סבלה, שיתפה את העוקבים לאחרונה על הפחד מהשינויים בגוף בעקבות ההריון המתפתח. כעת, היא מספרת איך היא מתמודדת עם החשקים ואיזו הפקה היא מתכננת הפעם אחרי הלידה

זמן צפייה: 03:44

בחודש השביעי להריונה ולפני שתהפוך לראשונה בחייה לאמא, התייצבה כוכבת "האח הגדול" וה"מירוץ למיליון" נטע ברזני באירוע השקה, והציגה בטן הריונית מתפתחת. המשפיענית היפה, שחלקה בעבר את ההתמודדויות שלה עם הפרעות אכילה סיפרה בחודש שעבר על התחושות של השינויים בגופה לצד הסטטוס החדש שלה וכתבה: "את חוזרת למקום שאין לך כל כך שליטה. וזה מלחיץ. את גדלה ומפחדת, הגוף משתנה. הבגדים לא עולים וזה מלחיץ ולא פשוט". עוד הוסיפה: "אבל יש לי תינוק בבטן, ואני מבינה שאני חייבת לשחרר כדי שהחוויה של שנינו תהיה טובה ובריאה".

נטע ברזני
נטע ברזני | צילום: אור גפן

היום, באירוע לכבוד חודש האישה הבינלאומי שנערך בקליניקה לקוסמטיקה של "אריאלה ביוטי" בבני ברק סיפרה בפתיחות על ההיריון והדברים הנלווים לכך. אז האם היא נכנעת לכל חשק שמופיע? ובכן, בהמשך לדברים שסיפרה בסטורי, חלקה ברזני כי ממש משתדלת לשמור ולא להתפזר ולדבריה "לא מתחרעת, טועמת. נותנת להם מקום אבל לא מתפרעת".

האם יש חששות עכשיו בעקבות המלחמה להביא ילד לעולם כזה?

"להפך אני חושבת שטוב שאני מביאה את הילד שלי וטוב שנמשיך ונבנה את העם שלנו ונוכיח לכל העולם כמה שאנחנו מדינה מאוחדת וחזקה וממשיכה להתעצם. לא לפחד, ואנחנו באמת תותחים ואני חושבת שצריך להמשיך לחזק את המדינה ולהפוך את עצמנו למעצמה ואז עשינו את שלנו".

האם גרי יעזור לך בלילה? או שאת תקומי לבד להאכיל ולטפל?

"אנחנו בהורות משותפת, אנחנו זוג נשוי והוא יקום ואני והכל יהיה ביחד. גם עכשיו הוא מפנק אותי. אני זכיתי בו הוא דואג לכל מה שאני צריכה. אישה בהריון זה לא דבר פשוט, לאף בעל, וגם לאישה עצמה. היא גם חווה משהו וגם הוא חווה משהו ולפעמים זה מאוד קשה אבל בשביל זה צריך פרטנר נכון ועשיתי את זה".

בחרתם להתחתן בדובאי ועשיתם חתונה מאוד מושקעת ומפוארת, האם גם את הברית תעשו בהפקה בחו"ל?

"אנחנו לא נטיס את הילד על ההתחלה אני לא אעשה לו את זה אבל אני כן אעשה ברית יפה זה בטוח. עוד לא סגורה על הקונספט...יש רעיונות לשמות אבל לא סגורים. נראה אותו ונדע."

נטע ברזני
נטע ברזני | צילום: אור גפן