תיפגש עם סיימון סוסינה לדרינק? עדן פינס מגיבה לראשונה על הביקור של האקס

זמן קצר אחרי שחשפה שהיא ברומן עם כדורגלן נורווגי לוהט, עדן פינס התבשרה כי האקס האיטלקי סיימון סוסינה בישראל. האם ייפגשו לסגור מעגל והאם החדש כבר פגש את המשפחה? קבלו את כל הפרטים

זמן צפייה: 01:36

עדן פינס רק חזרה לאחרונה לישראל ונראה שמלא קורה בחייה. רגע אחרי שחשפה את הרומן החדש שלה עם הכדורגלן הנורווגי מתיאס נורמן היא סיפרה שהוא הגיע לישראל לבקר אותה, וימים ספורים לאחר מכן גם האקס האיטלקי סימון סוסינה נחת בארץ הקודש. אז מה מתרחש עם כל הגברים ברדיוס שלה? פגשנו את המתולתלת היפה על סט הצילומים למותג בגדי הים החדש שלה "FIFIKINI", שיימכר בבלעדיות בעדיקה, להם היא משמשת כפרזנטורית לשמוע את הרכילויות החמות.

עדן פינס
עדן פינס | צילום: אינסטגרם עדיקה

אז לכל מי שחשב שיהיה פה איזה דאבל דייט של פינס, נורמן ואולי גם סוסינה ודיאן שוורץ שעומדים לשתף פעולה יחד ונצפו מאוד קרובים בימים האחרונים אנחנו כאן כדי לבאס – מצד אחד נורמן כבר לא בישראל ומצד שני לפינס אין שום כוונה לפגוש את האקס, למרות שהוא ממש קרוב אליה.

מלא מתרחש בחייך! ספרי לנו קצת על מתיאס נורמן. הוא עדיין בארץ?

"לא.. הוא היה פה ליומיים, פחות מ-48 שעות"

המשפחה כבר פגשה אותו?

"אמא שלי ואח שלי הקטן"

מרגישה הפעם שזה זה?

"אני מרגישה שזה כיף, שזה משהו חדש וימים יגידו"

שמענו שסיימון נחת אתמול בארץ, את מתכוונת לפגוש אותו? לעשות איזה סגירת מעגל?

"לא, לא מתכוונת".

עוד סיפרה פינס על הקולקציה החדשה שלה, שצפוייה להתאים לבנות במבני גוף שונים ומגוונים. "לא יצרתי את הקולקציה הזאת שעמלתי עליה ימים ולילות ושעות בשביל דוגמניות" סיפרה "חשוב לי שפינקיני יהיה מקום לכל הבנות להרגיש בנוח עם עצמן, לא להתנצל על מי שהן ומה שהן ולהרגיש הכי בטוב עם הגוף שלהם שמבחנתי זה המסר שלי, קודם כל".

עדן פינס
עדן פינס | צילום: אינסטגרם עדיקה
עדן פינס
עדן פינס | צילום: אינסטגרם עדיקה