רגע אחרי שגזרה את הסרט בחנות המחודשת של טיפאני: ההפתעה הגדולה שחיכתה לגל גדות בניו יורק

גל גדות, השגרירה החדשה של מותג התכשיטים היוקרתי "טיפאני" זכתה להפתעה מרגשת רגע אחרי שנבחרה לגזור את הסרט בחנות המחודשת בשדרה החמישית, כשהחברות הטובות רותם סלע ויעל גולדמן חיכו לה בחדר המלון ועשו לה ביקור פתע לכבוד יום הולדתה

זמן צפייה: 00:55

שבוע מרגש במיוחד עובד על הוונדרוומן שלנו גל גדות, שהוזמנה כאורחת כבוד לגזור את הסרט בפתיחת החנות המחודשת של טיפאני ושות' בשדרה החמישית בניו יורק - ולא הייתה מוכנה להפתעה שחיכתה לה אחרי. הכוכבת הישראלית הכי גדולה בניכר נבחרה לאחרונה לשגרירה של מותג התכשיטים הנחשק, והיא נראתה קורנת מתמיד לצידו של אלכסנדר ארנו בן ה-30, בנו של האיש העשיר בעולם, איל העסקים הצרפתי בן ה-74 ברנאר ארנו, מבעליה של החברה. הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר מככבת בקמפיין החדש של טיפאני, שכולו בהשראת הסגנון הקלאסי "Breakfast At Tiffany" של אודרי הפבורן.

גל גדות
גל גדות | צילום: רויטרס

גל גדות
גל גדות | צילום: רויטרס

רגע אחרי האירוע היוקרתי, הגיעה גדות עם בעלה ירון ורסנו לחדר המלון שלהם - כששם חיכתה לה הפתעה גדולה. החברות הטובות רותם סלע, יעל גולדמן ומיטל ויינברג טסו כל הדרך מישראל יחד עם בני הזוג עד לתפוח הגדול, כדי לשמח את גדות לכבוד יום הולדתה ה-37 שיחול בשבת הקרובה. וונדרוומן פתחה את הדלת כשהחברות הטובות חיכו לה מאחור וצעקו לה "הפתעה". לא עבר זמן רב והחבורה כבר יצאה לדרינק ראשון בעיר הגדולה וכמובן סיבוב קניות לנשמה.

מיטל וינברג, יעל גולדמן ורותם סלע
מיטל וינברג, יעל גולדמן ורותם סלע | צילום: אינסטגרם

גל גדות
בפרצוף מופתע. גל גדות | צילום: אינסטגרם