זה היה מהיר: איתי לוי ובת הזוג נפרדו

חודש וחצי בלבד הספיקו לזמר איתי לוי ובת הזוג הטרייה עדן כהן כדי להבין שאין להם עתיד - והם החליטו על פרידה

איתי לוי
איתי לוי | צילום: ארן חן צלמים

אולי חשבתם שהיא האחת, אולי קיוויתם שהזוגיות הזאת תחזיק מעמד - אבל אנחנו מצטערים לבאס ולבשר כי איתי לוי ובת הזוג לרגע עדן כהן, כבר לא! לאחר שמועות רבות שקיבלו תוקף בסטורי באינסטגרם שהעלתה הזמרת מאיה בוסקילה בו תיעדה את השניים לראשונה במסעדה באשקלון, ואחרי שכהן התייצבה לצד לוי בהופעה החגיגית שלו בשבוע שעבר בהיכל מנורה, כעת נודע שהשניים נפרדו.

 

כתבות נוספות בסלבס

 

עדן כהן בהופעה רשמית ראשונה בחודש שעבר באירוע השקה בפלאנט ראשל''צ
עדן כהן בהופעה רשמית ראשונה בחודש שעבר באירוע השקה בפלאנט ראשל''צ | צילום: אור גפן יחסי ציבור

הכתב ערן סוויסה פרסם היום כי השניים החליטו להפריד כוחות אחרי חודש וחצי בלבד של זוגיות. למרות שהשניים התראיינו ואישרו את הזוגיות ממש בשבוע שעבר, ואפילו לרגע היה נראה שזה ילך למקום חיובי השניים כבר לא יחד.

להזכירכם, גם הזוגיות הקודמת של לוי נגמרה מהר כפי שהתחילה, אז יצא עם טליה ברון, בעלת תואר ראשון במשפטים וכלכלה, מצטיינת דיקן במכללה למנהל בראשון לציון, מערכת יחסים שלא שרדה את מבחן הזמן.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-0711222102' autoplay='0' credit='חדשות 13' desc='איתי לוי בריאיון על התפקיד הראשי במחזמר "קזבלן"' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1667847497/uploads/2022/903315619.jpg' kid='1_dxmu2wpm' duration='']