מורן בן אסולין לא מתחרטת: "ברור שאני סלב. איך לא הייתי עד עכשיו?"

היא הפכה לכלה הכי מפורסמת במדינה אבל לא נתנה לתגובות השליליות להוריד אותה "מי שיש לו תגובות רעות מוזמן להעביר ערוץ". לכבוד יציאת הרמיקס החדש שלה, מורן בן אסולין מגיעה לראיון ומספרת על הרגע שבו הפכה לויראלית, על הקשיים שעברה בדרך ועל התוכניות לעתיד

זמן צפייה: 11:10

כל אחד זוכר איפה הוא היה כשהוא נתקל לראשונה באחד מסרטוני החתונה של מורן בן אסולין. הכלה עם השמלה הקצרה והאופי המוקצן, שהצליחה לגנוב לעומר אדם את ההצגה כשהכריזה: "אמא'לה איזה יפה אני".

מורן בן אסולין הפכה בן לילה לכלה הכי מפורסמת במדינה. התגובות לא איחרו לבוא ולכל אחד היה מה לומר עליה. אבל אם מישהו חשב שמורן תקח ללב את הביקורת והשיימינג, אז הוא טעה בענק. "הרבה שאלו אותי אם לא הצטערתי ביום שאחרי. על מה יש לי להצטער? זאת מי שאני. מי שמצטער זה מי שעושה פאדיחות. אני לא עשיתי פאדיחה, אני מאמינה בדרך שלי".

 

 

מתי הבנת לראשונה שהפכת לתופעה?

"כבר בלילה של החתונה אמרו לי שאני הולכת להיות מפורסמת. חשבתי שצוחקים איתי, אמרתי: 'ברור שאני סלב. איך לא הייתי עד עכשיו?'. הלכתי לישון ושכחתי מזה. בבוקר כשקמתי נכנסתי לאינסטגרם וראיתי שהתווספו לי 8,000 עוקבים. הבנתי שמשהו קורה".

איך הרגשת באותו רגע?

"היו הרבה תגובות. גיסתי גם הזהירה אותי, היא אמרה לי: 'אל תתני לאף אחד להוריד לך את הבטחון'. אני לא משחקת אותה, קראתי את כל התגובות. אמרתי, מי שמכיר אותי אוהב אותי, ומי שרוצה להכיר אותי מוזמן".

ומה לגבי כל התגובות השליליות?

"אני יודעת שתגובות כאלה מגיעות מאנשים שמתים להיות כמוני ולא מסוגלים. מי שיש לו תגובות רעות מוזמן להעביר ערוץ. התפרסמתי בזכות מי שאני ואני דוגלת בדרך הזאת, ואם זה לא מתאים לקהל הרחב - הכל טוב. היה לי טוב גם לפני הפרסום, יהיה לי טוב גם אחרי הפרסום".

רוב האנשים במקומך היו מתבאסים

"הרבה אנשים היו מתבאסים כי הרבה אנשים חיים במסכות של עצמם. זו תבנית של אנשים שלא מאמינים בדרך שלהם. חוץ מזה שגם היו תגובות חיוביות. אנשים כתבו לי שהצלחתי לעשות מה שפסיכולוגים לא עשו שנים. הומואים כתבו לי 'בזכותך יצאתי מהארון'. אם נתתי בטחון להומו לצאת מהארון, או לבחורה שלא סובלת את עצמה להגיד 'איזה יפה אני, איזה טובה אני', אז מה איכפת לי ממה שאנשים קטנים מלכלכים ברשת?"

תמיד היה לך ביטחון עצמי כזה?

"בגיל 9 נכנסתי לפנימיה ובגיל 11 העיפו אותי משם בגלל בעיות התנהגות. תמיד הייתי ילדה מורדת, אבל בסוף תמיד יצא שסיימתי הכל בהצטיינות. כשהייתי ילדה לא היה לי הרבה תמיכה. הייתי עמוד התווך של האחים שלי. אנשים שלא מכירים אותי אומרים שאני ילדת שמנת ושיש לי כל מה שאני רוצה. בעלי לא מחסיר ממני כלום אבל הוא הכיר אותי בתור אחת שיש לה גם בזכות עצמה".

מורן בן אסולין
מורן בן אסולין | צילום: מורן בן אסולין

מורן היא דוגמה לישראלית שהצליחה למנף את מה שרבים היו מחשיבים כמשבר, ולהפוך אותו למקור של כח וגאווה. רבים התייחסו בזלזול ובביטול לסגנון שלה, אך עם 128 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, קשה להתווכח עם העובדה שישראלים רבים מזדהים עם המסר שלה: קבלה עצמית, אותנטיות ויותר מהכל - הבחירה שלא להתנצל על כך.

כתבות נוספות ממדור תרבות ובידור:

חשבת איך למנף את ההצלחה שלך?

"אני לא כל כך אוהבת את המונח 'מינוף' כי לא תכננתי שכל זה יקרה. עם זאת, יש בי הרבה יותר מעבר ל-'אמא'לה איזה יפה אני, אמא'לה איזה שווה אני' - אני הרבה יותר יפה מבפנים. כבר לפני החתונה החלטתי לפתוח עסק לבוטוקס, וכרגע זה בעיקר מה שמעסיק אותי".

יש גם ניצנים של קריירה מוזיקלית 

"זה היה כבוד גדול בשבילי שאופיר כהן רצה לקחת חלק בשיר שלי. הוא יוצר גדול, הוא עשה הרבה להיטי מדינה וזה החמיא לי מאוד. הדינמיקה באולפן הייתה אמא'לה ואבא'לה, הצחקתי אותם עד דמעות. יש לנו עוד כמה הפתעות בדרך, שווה לחכות".

מי מקור ההשראה שלך?

"אני ההשראה של עצמי. אין אף בן אדם בעולם, אפילו לא אחד, שהיה עובר את מה שאני עברתי והיה נשאר על הרגליים".

ובכל זאת?

"אם אני צריכה להצביע על בן אדם ספיציפי, אז בעלי, איתמר, הוא ההשראה שלי".