אחרי חיפושים רבים הוא מצא: הכירו את החברה החדשה של דניאל מלכה

אחרי תקופה ארוכה של חיפושים, נראה שכוכב "האח הגדול" לשעבר דניאל מלכה מצא את אהבת חייו. אז מי היא ברת המזל? קבלו את כל הפרטים

דניאל מלכה, אופיר אדלר

כוכב העונה הקודמת של "האח הגדול" דניאל מלכה חיפש אהבה מאז יצא מהבית ולא התבייש להגיד את זה בשום הזדמנות. בוולנטיין דיי הוא העלה פוסט וכתב: ״תקופה ארוכה שאני לבד, בלי אהבה. עם כל מה שנראה נוצץ כלפי חוץ, בסופו של יום אני חוזר לבית ריק. אני מתגעגע לאהוב, להתרגש. אז אני מחפש אותה, את הבחורה שאוכל לאהוב, להתרגש איתה וממנה, לאהוב אותה ואיתה יחד. אני מחפש את עמוד התווך שלי ומחפש להיות שלה״.

אתמול, אחרי שהצליח להסתיר אותה מאור הזרקורים ומהעוקבים שלו ברשתות החברתיות חשף מלכה את החברה החדשה שמנעימה לו את החודשים האחרונים. אז מי היא הבחורה שהצליחה לכבוש את ליבו של הגולש הלוהט? הכירו את אופיר אדלר, בת 22 סטודנטית למדעי התזונה שהשתתפה בתחרות מלכת היופי בשנת 2019.

דניאל מלכה, אופיר אדלר
דניאל מלכה, אופיר אדלר | צילום: אינסטגרם

אחרי שמלכה החליט לשחרר מהחיפוש הקדחתני של אהבת חייו ולחיות את הרגע ופשוט לתת לדברים לקרות, השניים הכירו לראשונה במקום האהוב על מלכה - הים. דרכיהם הצטלבו שלוש פעמים עד שמלכה החליט לעשות את הצעד ולבקש מאופיר את הטלפון שלה, ואחרי שיחות עומק וחיבור מיידי נראה שהשאר היסטוריה. כבר שלושה חודשים שהשניים ביחד ואנחנו מקווים לשמוע רק בשורות טובות!