70 יום שבעלה במילואים ולירון ויצמן מותשת ותוהה: "מי ישלם על פסיכולוג? מי ידאג לילדות שלא ראו אבא?"

לירון ויצמן מתפקדת מתחילת המלחמה כאם חד הורית, לאחר שבעלה אורי גויס בצו 8 ונמצא בעזה כבר 70 יום. כעת היא תוהה כמה זמן זה יימשך ומתי המיליאומניקים יחזרו לשגרה? " אם לא היינו עייפות  אולי היינו מרימות מחאה"

מנחת "האח הגדול" לירון ויצמן רגילה לעבוד בעצימות גבוה. בימי בהם בית האח פועל היא מתפקדת כאמא במשרה מלאה ומנחה בפול טיים ג'וב ומנג'נגלת בין החיים שבבית לקריירה שלה. אבל נראה שבדומה לרבים שום דבר לא הכין אותה ל-7.10 ולמציאות שתגיע בעקבותיה.

מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל" גוייס אורי סמיץ בעלה של לירון למילואים ומאז, כבר שבעים יום שלא היה בבית ולא ראה את המשפחה. לא פעם סיפרה ויצמן על הפחד והחשש הגדול לחייו, כשימים רבים עוברים והיא לא שומעת ממנו. אתמול בלילה העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סטורי בו היא תוהה מה יקרה, כמה זמן עוד אפשר להחזיק את המיליאומיניקים האלו, שיש להם חיים שלמים מחוץ לצבא, רחוקים מהשגרה שלהם.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Liron Weizman (@lironweizman)

"יש לי הרבה שאלות שעולות אצלי לאחרונה. בעוד כל העם קצת כזה בשגרת מלחמה פלוס סיסמאות של 'לא לוותר'. 'להיכנס בהם'. 'ייקח כמה שייקח'. 'כל מחיר'. 'למוטט את חמאס'. מבינה כמובן. ועדיין" כתבה "אני לא באמת מבינה כמה זמן זה נראה לאנשים לנתק פלח אוכלוסייה מסוים מהחיים שלהם? מי דואג למילואימניקים? מי ידאג לזה שלא יאבדו פרנסה? מישהו ישלם להם על פסיכולוג? מי ידאג לילדות שלא ראו אבא כבר יותר מ-70 ימים?" רשמה בדאגה. "הם לא לוחמים בסדיר. תחושה מאוד מאוד קשה. אם לא היינו עייפות מדי אולי היינו מרימות מחאה"