היא ואייל גולן שוב נפרדו? דניאל גרינברג עושה סוף לשמועות

לאחר ידיעה כי היא ואייל גולן נמצאים במשבר עמוק ביחסים אחרי שהציגו לאחרונה קאמבק מפואר, דניאל גרינברג עולה להתקפה וטוענת "לא לתת יד לרכילות שקרית"

אייל גולן, דניאל גרינברג
אייל גולן, דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם

השבוע נפתח עם ידיעה מסעירה ומעניינת של הכתב ערן סויסה שדיווח בפרסום ראשון כי הזמר המסלסל אייל גולן ואשתו לשעבר דניאל גרינברג, שהציגו לאחרונה קאמבק החליטו שוב להיפרד. השניים, שהתגרשו באופן רשמי לפני שנה אחרי שני ילדים משותפים ופרידה שנגמרה לא יפה בלשון המעטה, החליטו לחזור אחד לזרועות השניה, ואף נתנו את האישור הסופי בספטמבר האחרון אחרי שקראתם כאן ברשת13 סלבס על היחסים שהתחממו לאחרונה.

אך כעת, על פי מקורות של סויסה השניים לכאורה נמצאים שוב במשבר, כך לדברי הידיעה והם החליטו להיפרד שוב. אלא שגרינברג כהרגלה, לא ישבה מנגד והחליטה להגיב בפומבי, וכשראתה את הפרסום הנ"ל החליטה להגיב תחילה באופן מאופק, העלתה צילום שלה עם גולן וכתבה: "אוהבת אותך באש ובמים. שימשיכו לדבר". כעבור זמן לא רב בכלל החליטה לשתף את הצילום מסך של הפוסט שהעלה סויסה וכתבה "לא לתת יד לרכילות שקרית. אייל ואני יותר מביחד והכי מאושרים שיש! תודה להשם על הבית שלי". סויסה, לא נשאר חייב והגיב לה "שנינו יודעים את האמת. ואת ממש לא רוצה שאענה לך כאן". האמת? אנחנו מתים מסקרנות.

אייל גולן, דניאל גרינברג
אייל גולן, דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם