דנית גרינברג עשתה צעד משמעותי - וזה מי שעמד לצידה ברגע החשוב

שנה אחרי התאונה הקשה שעברה ובזכות אינספור טיפולים, דנית גרינברג התגברה על הטראומה וחזרה לנהוג - וזה מי שהיא בחרה שילווה אותה ברגע המשמעותי

דנית גרינברג
דנית גרינברג | צילום: אינסטגרם

לפני קצת למעלה משנה, שבועות ספורים לפני יום חתונתה עם ברק חקמט, עברה דנית גרינברג תאונת דרכים קשה במהלכה האוטו שלה נהרס כליל והיא סבלה מלא מעט פציעות ופגיעות בגופה. מאז, בעקבות הטראומה שנותרה בה, זנחה כוכבת "האח הגדול" לשעבר את ההגה, ועברה להתנייד במוניות או שנסעה עם חברות. היום, החליטה גרינברג להתגבר על הפחדים והחששות ולחזור לנהוג, כך שהיא רכשה רכב חדש ולקחה את האדם החשוב לה מהכל שילווה אותה ברגע הדרמטי.

כתבות נוספות במדור סלבס:

דנית גרינברג
דנית גרינברג | צילום: אינסטגרם

לצערנו הרב לא מדובר בבעלה חקמט, שכזכור בימים אלו השניים נמצאים בסטטוס של פרודים ולא נמצאים במערכת יחסים ומי שליווה אותה הוא אבא שלה. "אחרי שנה ו-15 יום בדיוק, עם אינספור טיפולים ואינספור חרדות סוף סוף אני חוזרת היום לנהוג" סיפרה גרינברג לעוקבות שלה ברשתות החברתיות והוסיפה "קורה היום משהו מרגש אבל עם זאת מעורר בי חרדה. בגלל זה אבא שלי איתי, בכדי שאצליח במשימה". עוד כתבה לרקע תמונה עם הרכב החשמלי הורוד החדש שלה "אין לכן מושג מה זה בשבילי. שנה שאני רק על מוניות. בשלב מסויים כבר הפנמתי את זה שלא אחזור לנהוג. ואז עוד קצת ועוד טיפולים, ושיטות חדשות. זהו תמה סגאת התאונה".

דנית גרינברג ואבא שלה
דנית גרינברג ואבא שלה | צילום: אינסטגרם