"כיף לנו וזורם לנו": דניאל גרינברג מגיבה לשמועות על קאמבק עם אייל גולן

דניאל גרינברג התראיינה ונשאלה על היחסים הקרובים שלה עם הגרוש אייל גולן ועל המצב הבריאותי שלו כיום, לאחר שהתמוטט ונאלץ להפסיק הופעה

זמן צפייה: 04:35

דניאל גרינברג, כוכבת "האח הגדול" וגרושתו של אייל גולן השתתפה בחמישי האחרון במירוץ ה-Life Run, של סופר-פארם ועיריית תל אביב והתחרתה במקצה ארבעה קילומטרים. רגע לפני קו ההזנקה התראיינה לתוכנית "אלמוג בשישי" עם אלמוג בוקר ודיברה על המותג החדש שלה "מיאל" ועל התגובות שקיבלה ברשת על המחירים וגם על הסיטואציה המלחיצה בה נכחה, כשבעלה לשעבר ואב ילדיה התמוטט על הבמה ונזקק לטיפול רפואי לאחר הופעה. "הוא עבר ניתוח והרגיש לא טוב, וזהו. טוב שהייתי שם לעזור קצת ולתמוך" שיתפה גרינברג והוסיפה "מאחלת לו בריאות איתנה ושיחזור לעצמו. עכשיו הוא הרבה יותר טוב".

כתבות נוספות במדור סלבס:

אייל גולן
אייל גולן | צילום: אור גפן

עוד נשאלה על הבילויים המשותפים שלהם לאחרונה והעבודה כי הם מתאמנים ורצים יחד והאם יש סיכוי לקאמבק. על כך ענתה: "מה שנתפס היום זה שזוג שמתגרש צריך להיות כל אחד בפינה שלו אבל לי אישית הילדים שלי זה כל העולם שלי ומבחינתי בשביל לתת להם את הביטחון ואת כל מה שהם צריכים זה לראות אמא ואבא חברים ושותפים. אנחנו חברים וכיף לנו וזורם לנו".

גרינברג גם הוסיפה על הדברים בחשבון האינסטגרם וכתבה: "קאמבק לא קאמבק. המון שאלות סביב הסיטואציה שנוצרה. חשוב לי להבהיר וגם להעביר מסר לכל אותם הורים שבחורים לפרק את התא המשפחה. אסור לנו להיות אגואיסטים ולחשוב רק על עצמנו בלקיחת ההחלטות, במיוחד לא כשמדובר בילדים שלנו. ילדים שגדלים להורים גרושים יכולים לחוות במהלך החיים המון תחושות כמו בילבול, תסכול וכעס. ילד צריך לקבל ביטחון מההורים שלו ולדעת שיש לו אמא ואבא שעוטפים אותו וכשהוא מרגיש שאמא ואבא הם צוות זה מחזק לו את תחושות הביטחון ומקל על התחושות של בתים נפרדים ופעם פה ופעם שם. אז קחו לעצמכם רגע ותחשבו איפה אתם יכולים לשים את הילדים שלכם לפני המלחמות והריבים וגם אם יש אז לנטרל הכל. ברגע שהילדים פוגשים אותכם יחד, תשתפו פעולה ותעניקו להם חום משותף שיראו אתכם צוחקים יחד ושיראו אינטרקציה טובה מולם ולא קרע בין ההורים שלהם".

דניאל גרינברג
דניאל גרינברג | צילום: רפי דלויה