לאחר דרמה גדולה: הזמרת נוי פדלון הפכה לאימא לראשונה

לאחר שבמשך שלושה שבועות הייתה מאושפזת בבית החולים עם חשש ממשי לחיי העובר שבבטנה, הזמרת נוי פדלון הפכה בשעה טובה לאימא לתינוקת בריאה

נוי פדלון
נוי פדלון | צילום: יח"צ

שלושה שבועות מפחידים במיוחד עברו על נוי פדלון ובעלה טופז לאחר שנשקפה סכנה ממשית לחיי העובר אותו גידלההזמרת בבטנה. במהלך השבועות האחרונים הייתה מאושפזת פדלון בבית החולים והיום הדרמה הגיעה לסיומה כשנוי ילדהאת בתה הבכורה.

למרות שעל פניו היו צפויים להיות עוד כמה שבועות עד הלידה הצפויה, התוספת החדשה למשפחה הגיעה היום כשפדלוןבשבוע ה-31 בלבד להריונה. בעקבות מצבו הבריאותי של העובר, החליטו הרופאים ליילד אותה בניתוח קיסרי חירום שנגמרבפלא הבריאה.

נוי פדלון
צילום: יח"צ

הזוג היפה נישא ביוני האחרון שכחודשיים לאחר מכן בישרו לעולם כי הם מצפים לבייבי ראשון. ההריון לא עבר חלק ופדלוןחשפה בחודש שישי כי אושפזה לאחר שלוותה ירידת מים.

״הגעתי למיון לפנות בוקר ביום שישי עם ירידת מים מלאה בשבוע 29, שזו הפתעה גמורה וכמובן - לא טוב״ כתבה בחשבוןהאינסטגרם שלה ״אורזים את עצמנו וטסים למיון הכי קרוב אלינו בביה"ח הלל יפה בחדרה. לאחר בדיקות, הצוות מעדכןשמכאן עולים לאשפוז ואנחנו לא יוצאים מביה"ח בלי תינוקת (בעזרת השם). השאיפה - להתכונן לשהות ארוכה ולסחובכמה שיותר שבועות בלי לידה ובלי זיהום חלילה. בנוסף, העוברית במצב עכוז, מה שאומר שאנחנו לא מתכוננים ללידהטבעית, אבל ניסים קורים בחיים״.

נוי פדלון