"אני בדמעות הבוקר הזה": הרחובות סוערים והסלבס לא נשארים אדישים

לאחר שאושר בקריאה ראשונה ביטול עילת הסבירות, האזרחים יצאו לרחובות והסלבס מצטרפים למאבק ומעלים את המודעות

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום: ארכיון, אינסטגרם

נראה שהמצב במדינת ישראל מעולם לא היה מורכב יותר ולא מעט מהכוכבים המקומיים לא יכולים להישאר אדישים. שעות אחרי שאושר בקריאה ראשונה ביטול עילת הסבירות, החלו הפגנות וחסימות ברחבי הארץ, ומאות אלפים יצאו לרחובות להביע את מחאתם. הסלבס, לא רק יצאו לרחובות אלא בחרו בהשפעה שלהם ברשתות החברתיות כדי לקרוא להמונים להגיע לצמתים המרכזיים ולמחות.

"צאו להפגין!" קראה מאיה ורטהיימר והסבירה שהסיבה היחידה שהיא לא בחוץ היא בעקבות ניתוח שעברה. " יש לא מעט פוליטיקאים שעלה להם השתן לראש והכח משכר אותם וזה לא בסדר. הם לא מושלמים והם בחרו בפוזיציה הזו גם בשביל הכוח אבל הוא צריך להיות מוגבל ובמידה" כתבה והוסיפה "זה משהו קיצוני ופאנטי שיוצר קרע בעם שלנו!".

רן דנקר כתב "די לקשקשת ברשת! אין לנו פריבילגיה לשבת ולצפות מהצד", אופירה אסייג כתבה תוך שהיא צופה בשידורים "אני מעריצה את המפגינים והמפגינות שעוזבים את הבית, את העבודה, את המשפחה, את החופש הגדול ואת החיים כבר חצי שנה!!! למען הדמוקרטיה". גם רותם סלע לא נותרה במזגן ויצאה לרחובות יחד עם אביה, "הפגנה מספר אחת להיות" כתבה ורמזה שזו לא הולכת להיות היחידה בה תשתתף.

רותם סלע ברחובות
רותם סלע ברחובות | צילום: אינסטגרם

"תחושה שהרצפה נשמטת מתחת לרגליים שלנו. אני יוצאת להפגין בשביל שיהיה לי מקום לגדל את הילדים שלי. אני בדמעות הבוקר הזה" כתבה יובל שרף ואילו דנה זרמון כתבה רגע לפני שיצאה לרחוב להפגין " אכפת לי מהמקום הזה מאוד , וכשאכפת הפחד והסטרס גובר ומחלחל ומשפיע על הנפש. אבל עכשיו כשהמצב מתגבר, הצפירות והסירנות מחוץ לבית לא מאפשרות להתעלם. המילה חופש מכילה בתוכה את כולם וזה מה שמנסים לקחת מאיתנו עכשיו חברות שלי. מנסים לקחת לנו את החופש לחיות את חיינו, כשלא יהיה דרך להגביל את הממשלה לא תהיה דרך לבקר שום מעשה. שום החלטה והיחידים שיפגעו אלה האזרחים".

דנה זרמון
דנה זרמון | צילום: אינסטגרם
דנית גרינברג
דנית גרינברג | צילום: אינסטגרם