"זה כבר לא הספיק, החיים הם לא אגדה" : דנית גרינברג התגרשה באופן רשמי - ומגיבה לראשונה

שנה וחודשיים בלבד אחרי שנישאו, דנית גרינברג ובעלה בנפרד ברק חקמט התייצבו ברבנות להשלמת הליך הגירושים. "לא תמיד הולך כמו שרצינו, למרות שמאוד ניסינו" סיכמה דנית

דנית גרינברג וברק חקמט
דנית גרינברג וברק חקמט | צילום: אינסטגרם

כמעט ארבע שנים מאז שעשתה את זה בפעם הראשונה, אז התייצבה ברבנות להליך גירושים מבעלה הראשון אליאב אוזן, דנית גרינברג עוברת את התהליך הקשה שנית. אחרי שדיווחנו לכם לראשונה על המשבר ביחסים בין גרינברג ובעלה ברק חקמט כעת השניים הופכים את זה לרשמי ונמצאים בעיצומו של סיום הנישואים ברבנות. שנה וחודשיים בלבד חלפו מאז הצמד התחתן בקול תרועה בתל אביב והבוקר, לאחר שחוו לא מעט משברים ביחסים מדווח ערן סויסה כי השניים התייצבו הבוקר בבית הדין הרבני בתל אביב וסיימו את טקס הגירושים שלהם.

כתבות נוספות במדור סלבס:

Array
דנית גרינברג וברק חקמט | צילום: אינסטגרם

שעות ספורות לאחר מכן העלתה גרינברג התייחסות ראשונה לפרידה ולגירושים, לרקע תמונה מחוייכת עם הגרוש הטרי." כל פרידה היא כואבת, אבל לא כל פרידה חייבת להיות מכוערת. אחרי כמעט חצי שנה בנפרד הבוקר התגרשנו רשמית. מתוך החלטה משותפת, בחברות טובה ואהבה כנה אחד כלפי השניה" כתבה והוסיפה "לרגע לא אמרתי משהו שלא באמת הרגשתי, זה לגמרי היה זה, עד ש"זה" כבר לא הספיק כדי להחזיק את מערכת היחסים. אנחנו משתדלים להסתכל על הטוב ולזכור שלא סתם נכנסנו לחיים אחד של השניה. החיים הם לא אגדה ולא תמיד הולך כמו שרצינו, למרות שמאוד ניסינו. התחייבנו הבוקר שתמיד נכבד אחת את השניה, נפרגן מהלב ומהנשמה ושאף אחד לא יוכל לקחת מאיתנו את האהבה הגדולה שהייתה"