אביבית כבר הסירה עוקב: הסכסוך החדש עם ליהיא גרינר עלה שלב

הסכסוך החדש בין ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר עלה שלב ואחרי חילופי הדברים באינסטגרם, בר זוהר החליטה להסיר עוקב מליהיא ולדעתנו - גם את שמה מרשימת המוזמנים לחתונה

אביבית בר זוהר וליהיא גרינר
אביבית בר זוהר וליהיא גרינר | צילום: יחסי ציבור

עד שכבר היינו בטוחים שימי הסכסוכים בין אביבית בר זוהר לליהיא גרינר מאחורינו ויש כאן מערכת יחסים יציבה, במהלך סוף השבוע האחרון הכל הדרדר. רק לאחרונה בר זוהר עשתה הצהרות כי אוהבת את גרינר והיא בהחלט תזמין אותה לחתונה הקרבה שלה עם קווין צרפתי, זאת לאחר שזו העיפה אותה מהחתונה לאחר שהתייצבה עם בן זוג חדש וכביכול "גנבה לה את ההצגה", השתיים שוב כבר לא חברות.

כתבות נוספות במדור סלבס:

ליהיא גרינר ואביבית בר זהר. מי היפה מי החיה?
ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר | צילום: יחסי ציבור

בחמישי האחרון גרינר הוזמנה על ידי הסטנדאפיסטית טליה ברטפלד להשתתף במופע שלה, ועלתה על הבמה לכמה דקות בהם הצליחה לפתוח בסכסוך חדש עם בר זוהר. כוכבת הריאליטי החליטה לבצע קטע סטנדאפ ושיחזרה את המונולוג מהתוכנית של חנוך דאום אז דיברה על התקרית של החתונה וכינתה את בר זוהר בשם גנאי. המאורסת הטרייה נפגעה, לא נשארה חייבת והגיבה בחשבון האינסטגרם שלה על הדברים: "להיות מושפלת ומבוזה בפעם השנייה בחיי מאותה בחורה זה לא 'אייקוני'. לא ידעתי שלקרוא למישהי 'ז*נה' - אמור להצחיק מישהו. הייתי בטוחה שכל הפמיניסטיות יתקוממו על דבר כזה, אבל מסתבר שהן עושות מזה הופעה על חשבוני", כתבה בר זוהר והוסיפה "עצוב לי מאוד שליהיא עשתה לי את זה. אני באמת אוהבת אותה, אבל הגיעו מים עד נפש! בהצלחה לכל הנפשות הפועלות, סיימתי להיות הקרקס שלכם. אבא, תרחם". זהו לא הצעד היחידי של אביבית כי מסתבר שהיא הסירה לליהיא עוקב באינסטגרם ואם תשאלו אותנו, גם את השם מרשימת המוזמנים לחתונה.

אביבית בר זוהר
צילום: אינסטגרם

גם גרינר בחרה להגיב לדברים וסוג של התנצלה, ובסדרת סרטוני סטוריז אמרה "כל כך חשוב לדעת לצחוק, לצחוק גם על עצמכם - עם אחרים על עצמכם. תאמינו לי שזה מעביר דברים. אני אגיד לכם את האמת, אני לא משתפת את כל מי שעושה טיקטוק, ואני יודעת שהיא נפגעת מזה, כי היא לא אוהבת את הסצנה הזאת - גם אני לא", אמרה גרינר והסבירה את עצמה "טליה נתנה לי הזדמנות והיה לה איזשהו חלום שהיא רוצה להגשים. אז אמרתי 'יאללה מאמי אני זורמת איתך', בשמחה אני אעשה את המונולוג שלי שעשיתי לפני עשר שנים אצל חנוך דאום, כי יש לה קהל מגניב. עכשיו זה משהו שללא שליטה עף ברשת ואנשים עושים על זה מלא טיקטוקים- זה סאונד מאוד וויראלי".