עוד אל תספידו את הזוגיות - אבל אנה זק ורועי סנדלר במשבר ביחסים

אנה זק ורועי סנדלר נמצאים על פי הדיווחים במשבר ביחסים ואפילו נכתב כי השניים לא מתגוררים יחד, אך אנחנו כאן כדי לצנן את הפאניקה ולהרגיע כי נכון לעכשיו הם לא נפרדים

זמן צפייה: 10:30

בימים האחרונים דיווחים מצערים טוענים כי כוכבת הנוער והזמרת המצליחה אנה זק ובן זוגה בשלוש שנים וחצי האחרונות רועי סנדלר נמצאים במשבר עמוק ביחסים. רק לפני חצי שנה השניים אף איחדו כתובות ושכרו יחד דירה משותפת במגדל יוקרה בתל אביב, אך על פי ידיעה חדשה שפורסמה היום במאקו סלבס דווח כי בשבועיים האחרונים הם לא חולקים קורת גג משותפת. על פי אותו דיווח, בין השניים קיימים לא מעט חילוקי דעות עליהם הם לא מצליחים לגשר. אך בעוד בכתבה מיהרו להספיד את הקשר של השניים אנחנו כאן כדי להרגיע ולדווח כי על פי מקורבים לשניים הצמד הפוטוגני אכן במשבר, דבר טבעי לכל זוג בטח אחרי כל כך הרבה שנים, אך עדיין אין דיבור על פרידה ממשית.

כתבות נוספות:

אנה זק ורועי סנדלר
אנה זק ורועי סנדלר

רק בחודש שעבר נתנו השניים לכתב חדשות 13 אורי קואל הצצה לביתם ולחיים המשותפים שלהם, וסיפרו על לוחות הזמנים הצפופים שלהם. "יש לה את הפסטיגל ולי יש את הדברים שלי כל אחד בעולם שלו אז יוצא לי לפעמים לישון כאן לבד" סיפר סנדלר והוסיף "זה הדבר שהכי קשה לי". עוד סיפרו על התקופה הקשה שעובר סנדלר, לאחר שפגע בו חיידק טורף שתקף את ליבו והיה קרוב ללאבד את חייו.

מטעמם של השניים לא נמסרה תגובה

רועי סנדלר, אנה זק
רועי סנדלר, אנה זק | צילום: אינסטגרם
55565z