בלי רועי סנדלר: אנה זק עלתה על טיסה כדי להתאושש מהפרידה

אנה זק הייתה אמורה לחגוג את סיום הופעות הפסטיגל בחופשה זוגית עם בן הזוג רועי סנדלר, אך לאחר הפרידה לא ויתרה על התענוג ולקחה מישהו אחר שימלא את מקומו

אנה זק, רועי סנדלר
אנה זק, רועי סנדלר | צילום: אינסטגרם

תקופה ארוכה של הופעות פסטיגל, הקלטות וצילומים הגיעו לסיומם, ואנה זק ייחלה לזמן של קצת שקט. בתכנון - חופשה זוגית עם בן הזוג רועי סנדלר בתאילנד, מה שהיה אמור להיות חופשה של נחת וזמן איכות אחרי זמן ממושך של עומס. אך לצערנו, הזוגיות של השניים לא שרדה , ובשבוע האחרונה קראתם כאן כי השניים סיימו את מערכת היחסים בפרידה. הכרטיסים, שכבר הוזמנו חודשים מראש לא הלכו לפח, שכן זק החליטה שלמרות הכל היא צריכה פסק זמן ואין כמו חופשת בטן גב כדי לאחות לב שבור.

אנה זק, רועי סנדלר
אנה זק, רועי סנדלר | צילום: אינסטגרם

אתמול בשעות הלילה, התייצבה זק בשדה התעופה, ולא לבדה - אם כי את מקומו של סנדלר תפסה אחותה של זק שהרוויחה מהסיטואציה. השתיים, שהוו על המטוס בטיסה הארוכה למזרח יחד עם השורדים המאוהבים מאיה קיי וטל מורד. בזמן שזק נהנתה מהצצה לתא הקוקפיט, סנדלר העלה תגובה ראשונה כביכול לפרידה כשכתב בחשבון האינסטגרם שלו "אל תהיו ניזונים רק משמועות. בסוף יש אמת אחת". לא ברור אם זו פניה לעוקבים או קידום לשיר חדש, מה שכן אנחנו מקווים שהוא מתכנן להסיר מזוגתו לשעבר עוקב, שכן זה עשוי להיות כואב לראות אותה נופשת בבגד ים קטנטן מבלי להיות שם.

אנה זק
עולה על מטוס. אנה זק | צילום: אינסטגרם

מאיה קיי, טל מורד
נסעו לנפוש גם הם. מאיה קיי, טל מורד | צילום: אינסטגרם