כמו בסרטים: כל הפרטים על החתונה בהפתעה של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר

בלי שום הודעה מוקדמת - אסף זמיר הגשים למאיה ורטהיימר חלום כשהפתיע אותה בחתונה הכי מושלמת שיכלה לדמיין - כמו קארי וביג מ"סקס והעיר הגדולה"

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום: אוהד קב

נראה שההפתעות בחיים של מאיה ורטהיימר לעולם לא נגמרות ובין ביקורים ארעיים של אנשים אהובים בחייה שפתאום מפציעים בניו יורק ובאים לבלות איתה בלי ידיעתה, המנחה האהובה שוב מופתעת אבל הפעם - מכיון בעלה. ורטהיימר, המתגוררת בימים אלו בתפוח הגדול יחד עם בעלה אסף זמיר ובתם אסיה ובקרוב ממש ישובו לישראל לאחר סיום תפקידו של זמיר כקונסול ישראל בניו יורק לא יכלו לעזוב את העיר הגדולה מבלי להגשים חלום גדול.

כתבות נוספות במדור סלבס:

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום: אוהד קב

אסף, הפתיע את מאיה בחמישי האחרון וסיפר לה שהם הולכים להירשם בעירייה כנשואים באופן רשמי, לאחר שאת חתונתם בישראל ערכו באופן אזרחי בלבד. מאיה שהופתעה מהצעת הנישואים הלא כל כך רומנטית של בעלה לא ידעה מה מצפה לה 24 שעות לאחר מכן. מאפרת הגיעה לביתה, כמו גם שמלת כלה של המעצבת הנחשבת וורה וונג הנתפרה במיוחד למידותיה, מבלי לערוך מדידות כלל! צלם הגיע, וגם בתה אסיה נכנסה לתפקיד השושבינה וכך, כמו קארי וביג מ"סקס והעיר הגדולה", הסרט האהוב על מאיה, השניים נישאו בבית העירייה בידי ראש עיריית ניו יורק בכבודו ובעצמו - אריק אדמס.

מאיה ורטהיימר
מאיה ורטהיימר | צילום: אוהד קב
מאיה ורטהיימר וראש עיריית ניו יורק אריק אדמס
מאיה ורטהיימר וראש עיריית ניו יורק אריק אדמס | צילום: אוהד קב
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום: אוהד קב