"בוקר הכי מפחיד בעולם": רקטה נפלה בסמוך לביתה של כוכבת "הישרדות"

פאני בר מוחא, גרושתו של אוהד בוזגלו ואם ארבעת ילדיו שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה כי הנפילות בקריית ביאליק התרחשו ממש בסמוך לביתה

פאני בר מוחא
פאני בר מוחא | צילום: אינסטגרם

עוד לילה לא פשוט עבר על תושבי הצפון, כאשר אמש הירי אף התרחב והגיע גם לאיזור חיפה והקריות. בין כל התושבים הלחוצים והחוששים הייתה גם יוצאת "הישרדות" והאמא לארבעה ילדים אותם הביאה עם אוהד בוזלו, פאני בר מוחא. יוצאת הריאליטי מתגוררת בקריית ביאליק, ממש לא רחוק מהאיזור בו נחתו שתי הרקטות בשעות הבוקר המוקדמות.

פאני בר מוחא
פאני בר מוחא | צילום: אינסטגרם

את החוויה המלחיצה היא חלקה עם העוקבים שלה בחשבון האינסטגרם, שם שיתפה סרטונים מתיעוד שתי הנפילו שהתרחשו ליד ביתה כמו גם השריפה שפרצה בעקבות הנפילה. "בוקר הכי מפחיד בעולם" כתבה והוסיפה: "פגיעה מאוד קרובה לבית שלי". לאחר מכן העלתה וידאו של עצמה וסיפרה: "היינו בכוננות, אמרתי לילדים להיות דרוכים. שניים מהם ישנו בממ"ד ובאיזור 6:30 פתאום ההתראות של כל הבית פעלו כולם קפצו לממ"ד. שמענו בומים מטורפים והממ"ד רעד זה היה רעש מפחיד הבת שלי התחילה לבכות. שמענו את זה מאוד קרוב, אחרי 10 דק יצאנו לסלון ומהמרפסת ראינו את הבית מעבר לכביש עולה באש ואז עוד שני מוקדים של נפילה מאחורי הבית. זה כל כך מפחיד".

פאני בר מוחא
מפחיד | צילום: אינסטגרם