מה הסיכוי? כך שאקירה הבינה שפיקה בוגד בה

כוכבת הפופ הקולומביאנית שאקירה ממשיכה לחשוף את כל הרפש מאחורי הפרידה שלה ושל ג'רארד פיקה וכעת, חושפת את הרגע בו הבינה שהוא בוגד בה

שאקירה, ג'רארד פיקה

סיפור האהבה של הזמרת המצליחה שאקירה ובעלה הכדורגלן ג'רארד פיקה נגמר לא יפה – בלשון המעטה. השניים, סיימו את הנישואים בטונים צורמים וכעת, עסוקה הזמרת במסע נקמה אותו היא מתרגמת להצלחה מוזיקלית. אחרי שחשפה בשיר חדש כי פיקה בגד בה, ואף המשילה את המעבר שלו מ"רולקס" ל"קסיו", כלומר לבחורה עם הרבה פחות קלאס משלה ואף התמרמרה שהוא השאיר אותה בחובות לממשלה, בקליפ החדש שלה לסינגל "Te Felicito" היא ממחישה את הרגע בו הבינה שבעלה ואב ילדיה בוגד בה.

כתבות נוספות:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by La Visión (@lavisionatl)

שאקירה הבינה לכאורה שאהובה ב-11 שנים האחרונות בוגד בה ומארח בחורה אחרת בבית שלהם, כשהיא שמה לב שהריבה שלה הולכת ונגמרת. הזמרת חזרה הביתה מנסיעה והחלה לחשוד בפיקה לאחר ששמה לב שהצנצנת התרוקנה, מכיוון שלא הוא ולא אף אחד מילדיה אוהבים לאכול את הממרח הטעים.

בקליפ לסינגל שלה ושל ראאו אלחנדרו ניתן לראות את שאקירה פותחת מקרר, רק כדי לגלות את ראשו של אלחנדרו על צלחת. כזכור, למרות שהפרידה של כוכבת הפופו הקולמביאנית ופיקה נגמרה בידידות ביוני האחרון, נראה ששאקירה החלה להתחמם ולכעוס כשהבינה מה הביא לפרידה ולנוכח החברה החדשה של בעלה, קלרה צ'יה מרטי בת ה-23.

שאקירה
צילום: שאטרסטוק