דניאל גרינברג מודה: "טעיתי, לפעמים אני מצטערת על דברים"

כשהדרמות על ראשה לא פוסקות, דניאל גרינברג פותחת הכל מול העוקבות שלה וחושפת לראשונה כי יש פעמים שאני חושבת שטעתה ואמרה דברים לא במקום. עוד סיפרה על מערכת היחסים החדשה שלה, והבחירה לצאת עם גברים מבוגרים "ועם כסף"

זמן צפייה: 01:00

דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן ואם שני ילדיו ממשיכה לייצר כותרות ומספקת מדי יום חומרים בלתי נגמרים לכתיבה. הפעם, מחליטה יוצאת הריאליטי שנמצאת בימים אלו בנסיעה עסקית בפריז להגיב על שאלות הגולשים וכמובן לייצר עניין בתשובות. גרינברג, שנמצאת בימים אלו בזוגיות עם ריצ'רד אורלינסקי בן 58, איש עסקים צרפתי יהודי נשאלה על מערכות היחסים שלה עם גברים מבוגרים כמו גם על ההתבטאויות והאופן שבו היא מתנהלת ברשתות החברתיות, והאם יצא לה להתחרט על דברים שאמרה או כתבה.

דניאל גרינברג
דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם

לגרינברג בת ה-30 היו לא מעט התבטאויות שנויות במחלוקות, ולאחרונה כזכור ניהלה סכסוך מתוקשר עם הבייביסיטר של ילדיה, מאיה זיו, לאחר שלכאורה שיקרה לה. מאז, היא הספיקה לאיים עליה עם עורך דין, לפטר אותה ולהגיב לכל העניינים מהצד תוך שמדובר בילדה בת 20 בלבד. "כולנו טועים ואומרים לפעמים דברים לא במקום. לפעמים אני מצטערת על דברים, כולנו בני אדם" אמרה והוסיפה "יש את כל העניין של האינסטגרם ויש גם את החיים עצמם. יש פעמים שאני חושבת שטעיתי, כן. אני מודה, זה טבעי ואנושי לטעות". עוד סיפרה: "אני שלמה עם עצמי, שלמה עם הדרך. לפעמים יש טעויות, כמו כל בן אדם".

לגבי פער הגילאים במערכת היחסים שלה השיבה: "אני יודעת שיש רעש ודיבור ופה ושם, וגולדיגרית וכסף ובשביל הכסף. רק סביב הדבר הזה אני חייבת להגיד משהו. אני עובדת באמת כל כך קשה ומרוויחה כל כך יפה ברוך השם בעבודה קשה, אני לא במקום שאני צריכה גבר שיקנה לי, או יעשה לי, או ייקח אותי. אני עונה היום על כל הרצונות שלי בעצמי לעצמי, ובזכות עצמי".

עוד הוסיפה: "לגבי גבר שמבוגר, כשאני מכירה מישהו אני לא עושה תחקיר בן כמה אתה, מו מי. אני קודם כל נקשרת לבן אדם, רואה אם זה בן אדם שיכולה לראות איתו עתיד קדימה. אני מדברת על המקום של הבגרות, הבשלות, ההכלה ובן אדם שעבר וראה. אין פה שום קשר לגיל כי באותה מידה גם יכול להיות גבר צעיר שיענה על זה".

לגבי היחסים הרחוקים עם אורלינסקי המתגורר במדינה אחרת אמרה: "אם הקשר חזק, אמיתי ויציב אז אין סיבה שזה לא יצליח כל עוד שני הצדדים מסכימים על צורת החיים הזאת וזה נוח ומקובל. לפעמים כשיש את המרחק הזה יש לך גם זמן לעצמך, גם זמן לעבודה, גם לילדים וגם את אופציית הבחירה לזמן עם הבן זוג. כל עוד זה הדדי ונוח אני חושבת שזה וואו".