דנית גרינברג יוצאת למתקפה: "עלה לי כבר מכל התגובות האלה"

לדנית גרינברג נמאס מהתגובות שהיא מקבלת על המראה החדש, בטח כשהיא בתקופה כזו מורכבת - והיא החליטה לפנות לגולשים ולהגיד "מספיק"

זמן צפייה: 02:25

ימים לא פשוטים עוברים על כוכבת "האח הגדול" דנית גרינברג. בתחילת השבוע חשפנו לכם כאן לראשונה כי אחרי פחות משנת נישואים אחת היא ובעלה ברק חקמט נמצאים במשבר בזוגיות וכי הוא אף עזב את הבית. אתמול היא חזרה לארץ בשיא הפרסומים מטיול עסקי בפריז לתגובות מרשעות. גרינברג שעובדת בלהראות את עצמה ברשתות החברתיות הציגה בשבועות האחרונים מראה קצת אחר, לאחר שנאלצה לעבור ניתוח פלסטי באפה בעקבות תאונת הדרכים שעברה לפני כשנה, בו ריסקה את האף שלה.

מאז הניתוח והנפיחות בפניה, יש שיח רחב ברשתות החברתיות על המראה הלא רגיל של גרינברג ואתמול, לאחר שעלתה תמונה שלה בעמוד העסקי של מיקי בוגנים לאחר טיפול בשיער, היא זכתה לשלל תגובות לא מפרגנות בלשון המעטה. "בקושי זיהיתי", "היא נראית אחרת לגמרי" כתבו הגולשים וגרינברג לא נותרה אדישה.

דנית גרינברג
דנית גרינברג | צילום: אינסטגרם

"האמת? עלה לי כבר מכל התגובות האלה שאני רואה עלי בכל מקום. זה נהיה טרנד? לא רק שאני אבין. חלאס אין לכם משהו טוב להגיד אל תגידו. אני בד"כ הכי זורמת והכי עם הומור עצמי אבל זה כבר נמשך ונמשך כאילו שכחתם שיש בן אדם שעומד מאחורי התמונה!" כתבה והוסיפה " עברתי ניתוח מסובך ומורכב כי הייתי חייבת. אני בריאה ושלמה וזה הכי חשוב".

גם מיקי בוגנים שהעלתה את התמונה אמר כי הוא מזועזע מהתגובות שהפוסט קיבל. "היא עברה ניתוח אף נוראי, שחזור של הסכסוס. עכשיו מה אתן חושבות לעצמכן כל אותן  נשים שמשפילות אישה אחרת באופן כל כך חופשי ובוטה? ועוד מעיזות ביום שהוא לכל מי שמחובר לקרקע יכול היה להבין שעדיף להרעיף קצת אהבה. גם אם לא אז בכיף אבל איזה תגובות אני מחקתי כמה אתן מפלצות".

דנית גרינברג
כך נראתה באוגוסט האחרון. דנית גרינברג | צילום: אינסטגרם