דור ההמשך: הבת להורים המפורסמים בהשקת הסדרה בכיכובה

סלב חדשה בביצה והיא דור ההמשך של שני מפורסמים שסביר להניח שכולכם מכירים. עמנואל פפר בתם של יעל גולדמן ואורי פפר התייצבה באירוע השקה של סדרה חדשה בכיכובה

עמנואל פפר
עמנואל פפר | צילום: ניר פקין

נכון שיש הורים מפורסמים שלא רוצים לחשוף את הילדים שלהם או כאלו שאם הייתה להם האפשרות לא היו רוצים שהילדים שלהם יילכו בעקבותיהם ויכנסו לשואו ביז? נראה שאצל יעל גולדמן ואורי פפר ההפך הוא הנכון! אמש נערכה הפרמיירה החגיגית של הדרמה החדשה ״4:20״ של HOT בנוכחות כוכבי הסדרה, בינהן בתם הקטנה עמונאל. לצד הכוכבים הגדולים של הסדרה, עוז זהבי שהגיע עם אשתו, יובל שרף שהגיעה עם בעלה שלומי שבן, עמנואל הגיעה יחד עם אמא שלה יעל גולדמן שנתנה לה טיפים על התנהלות בשטיח האדום.

כתבות נוספות במדור סלבס:

עמנואל פפר ואמה יעל גולדמן
עמנואל פפר ואמה יעל גולדמן | צילום: ניר פקין

עוד הגיעו השחקנים דולב מסיקה, נווה צור, מירב שירום, אלמה דישי, שלומי קוריאט, שון סופטי, רון מושיוב, שירה לוי, חנן סביון, שון מונגוזה, עדי אלון, דנה סמו, רועי אסף ועוד. למי שפספס, הסדרה עוקבת אחר אסי וניבי (עוז זהבי ויובל שרף) גרושים והורים לגאיה (עמנואל פפר), החולה באפילפסיה קשה, מתאחדים בכדי להשיג עבור בתם את ה"נירוונה", זן קנאביס שפותח בישראל, והשמן המופק ממנו הוא הדבר היחיד שמונע ממנה את ההתקפים מסכני החיים. למסעם מצטרפים רפי (דולב מסיקה) וקומה (נווה צור), צמד דילרים כושל שהסתבך בחוב, ומול כל החבורה עומדים העבריינים שרוצים את הכסף הגדול שיש בתחום וחברות התרופות שלא מוכנות לוותר על הנתח שלהן בעולם הקנאביס הרפואי.

הגר דנון ועוז זהבי
הגר דנון ועוז זהבי | צילום: ניר פקין
יובל שרף ושלומי שבן
יובל שרף ושלומי שבן | צילום: ניר פקין
הקאסט הגאה
הקאסט הגאה | צילום: ניר פקין