"את טיפשה בלי קשר לדעות שלך": הטוקבק שהוציא את אסי עזר משלוותו

אסי עזר העלה תמונה עם משפחתו ממהלך חופשה משפחתית, אלא שאחת התגובות ברשת הצליחו להוציא אותו מדעתו. "את הולכת להביא לעולם ילדים שלא נותר לי אלא להתפלל שלא ייצאו טיפשים כמוך" כתב למטקבקת

אסי עזר ובתו אלכס אשלי
אסי עזר ובתו אלכס אשלי | צילום: אינסטגרם

המנחה אסי עזר רגיל לקבל תגובות ותשומת לב בכל פעם שהוא מעלה תכנים שקשורים למשפחה שלו. בין התגובות המפרגנות והמכילות ישנן גם תגובות הומופוביות שאין להן מקום בכלל וב-2023 בפרט. אתמול, העלה עזר תמונה עם בן הזוג שלו אלברט אסקולה ובתם ממהלך טיול משותף שערכו בסוף השבוע האחרון. אחת העוקבות בחרה להגיב טוקבק חשוך מאוד כשכתבה: "ילדה מסכנה שגדלה בלי אמא שלה! 100 אבות הכי טובים בעולם םא ממלאים מקום של אמא בלב! זה הטבע זה אנחנו".

כתבות נוספות במדור סלבס:

אסי עזר
אסי עזר | צילום: אינסטגרם

עזר לא נשאר אדיש והגיב לה בחזרה "אבל תראי רגע, את גדלת עם אמא ויצאת ממש טיפשה. אז זה סותר את מה שכתבת" הדו שיח בין השניים לא נגמר כשאותה גולשת בחרה להמשיך והגיבה: "מה אתה אומרררר חח הצחקת למה טיפשה בגלל שדעותי שונות משלך? אז מי פה חשוך ולא מקבל דעות שונות אני או אתה?? תתקדם נשמה". עזר, החליט לא לשתוק והחזיר לה שוב בתגובה שהעמידה אותה במקום כשכתב: "את טיפשה בלי קשר לדעות שלך. את טיפשה בגלל שאת צרת אופקים, שמרנית שבטוחה שאת יודעת מה נכון ומה לא נכון בעולם. את טיפשה בגלל שיש לך את העזות מצח לכתוב לי משהו למרות שאת ואני לא מכירים בכלל, משהו שאת לא מבינה בו כלום אבל את בטוחה שאם את מרגישה אותו הוא לבטח נכון. את טיפשה כי את לא יכולה אפילו להתחיל להבין את מה שכתבתי כאן. את טיפשה שלא יודעת שהיא טיפשה. והכי עצוב שאת הולכת להביא לעולם ילדים שלא נותר לי אלא להתפלל שלא ייצאו טיפשים כמוך".